تقابل دوباره طارمی و مخيتاريان در تمرین اینتر-راهبرد معاصر

تقابل دوباره طارمی و مخيتاريان در تمرین اینتر

مهدی طارمی و مخيتاريان برای دومین بار در چالش تیر دروازه شرکت کر
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی بعد از حضور در اولین بازی فصل سری‌آ برای اینتر در جریان دیدار نراتزوری مقابل جنوا حالا در تمرین‌های این تیم سخت در تلاش است تا جایگاهش را بیش از پیش تقویت کند.

طارمی از زمانی که در میانه تابستان راهی اینتر شد با تلاش‌های خود در آپیانو جنتیله مورد توجه رسانه باشگاه اینتر و هواداران قرار گرفته بود. بعد از درخشش مهدی در بازی‌های دوستانه تابستانی، فصل بالاخره آغاز شد و زمانی که تیم اینزاگی در اولین قدم به مصاف جنوا رفت همه نگاه‌ها به طارمی بود تا مشخص شود آیا او در اولین بازی فصل با پیراهن نراتزواری وارد زمین می‌شود یا نه. اتفاقی که در نیمه دوم افتاد تا ستاره ایرانی از دقیقه ۷۵ بازی در سری‌آ را تجربه کند.

از قضا طارمی در روند به ثمر رسیدن گل دوم اینتر توسط مارکوس تورام نقش داشت و عملکرد خوبی را ثبت کرد ولی اینتر در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲-۲ به دست نیاورد. بلافاصله بعد از آن بازی طارمی در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین‌های فشرده را در آپیانو جنتیله از سر گرفت.

امروز حساب رسمی اینستاگرام باشگاه اینتر ویدیویی از چالش جالب بین مهدی طارمی و هنریک میختاریان را در حاشیه تمرین منتشر کرد. طارمی پیش از این هم یک بار با میختاریان در چالش تیر دروازه شرکت کرده و باخته بود.

این بار دو ستاره اینتر بار دیگر مقابل دروازه ایستادند تا مهارت‌شان را برای زدن توپ به تیر افقی دروازه نشان بدهند. مهدی طارمی و میختاریان قرار گذاشتند که پشت سر هم به توپ ضربه بزنند.

چهار ضربه اول طارمی و چهار ضربه اول میختاریان هیچکدام به تیر دروازه اصابت نکرد. میختاریان بعد از آن به شوخی گفت که این تازه گرم کردن بوده و چالش تازه آغاز می‌شود. میختاریان ضربه پنجمش را به تیر افقی دروازه زد و مهدی طارمی هم بلافاصله بعد از او توپ را به تیر دروازه کوبید تا دومین چالش تیر دروازه طارمی و میختاریان با تساوی به پایان برسد. / ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده