علم الهدی: ارتباط مطلق میزان مشارکت مردم در انتخابات با نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی نادرست است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

علم الهدی: ارتباط مطلق میزان مشارکت مردم در انتخابات با نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی نادرست است

علم الهدی گفت: برخی جریان‌های سیاسی به دنبال رسیدن به قدرت و تغییر نظام ارتباطی و روابط بین‌المللی کشور هستند، این جریان‌ها حضور افراد متدین، ارزشی و دنباله‌رو ولایت را مانع قدرت‌یابی خود می‌دانند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 21
کد خبر: ۲۵۵۱۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: موسیقی، شعر و ادب سرمایه اصلی فرهنگ‌سازی است و اگر این سرمایه در خدمت ابتذال باشد، سقوط جامعه را بدنبال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب مطبوعات در مشهد افزود: وقتی شما موسیقی را در خدمت ابتذال گرفتید، فرهنگ ابتذال را گسترش می‌دهید، پس باید دقت بیشتری در پرداختن به این هنر و سرمایه‌های فرهنگی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار ادب و هنر در توسعه فرهنگی بیان کرد: من نیز غریبه با عرصه هنر، شعر و هنر‌های نمایشی نیستم، در ایام جوانی به‌عنوان نویسنده در تئاتر فعالیت داشتم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مفاهیم استکبارستیزی، خودباوری و انقلاب ساز شاهنامه فردوسی بیان کرد: شاهنامه یک اثر انقلاب ساز است که متأسفانه به این ابعاد آن زیاد پرداخته نشده است.

به گفته وی، شعر و ادب می‌تواند نقش پررنگی در توسعه و ارتقای ارزش‌های انقلابی در فرهنگ کشور داشته باشد.

علم الهدی در ادامه گفت: برخی جریان‌های سیاسی به دنبال رسیدن به قدرت و تغییر نظام ارتباطی و روابط بین‌المللی کشور هستند، این جریان‌ها حضور افراد متدین، ارزشی و دنباله‌رو ولایت را مانع قدرت‌یابی خود می‌دانند.

وی خاطر نشان کرد: توسعه روابط با غرب و تغییر نظام ارتباطی کشور نیازمند کمرنگ شدن روحیه استکبارستیزی در جامعه است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ارتباط مطلق میزان مشارکت مردم در انتخابات با نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی نادرست است، افزود: بخشی از میزان مشارکت در انتخابات معلول فضای سیاسی و تب سیاسی جامعه است.

علم‌الهدی در بخشی از سخنانش به اهمیت نقش ورزش قهرمانی در توسعه ورزش عمومی اشاره و بیان کرد: با کمال تاسف ظرفیت‌های مشهد در حوزه ورزش مغفول مانده است؛ اگر ساخت و تکمیل ورزشگاه ثامن‌الائمه به اتمام برسد، می‌تواند بستر خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری فراهم کند؛ این ورزشگاه به لحاظ طراحی و وسعت ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده