آرمین سهرابیان عذرخواهی کرد | سرباز ایران هستم-راهبرد معاصر

آرمین سهرابیان عذرخواهی کرد | سرباز ایران هستم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در روز‌های اخیر، اظهار داشت: انتشار تصاویری از من در فضای فوتبال ایران حواشی زیادی را ایجاد کرد و به عنوان یکی از ورزشکارانی که همیشه اخلاق را در دستور کار قرار داده و با الگو پذیری از قهرمانان بزرگ کشور تلاش داشتم الگوی رفتاری خوبی برای جوانان باشم، ناخواسته درگیر حواشی شدم. در ابتدا باید از تمام مردم ایران و جامعه بزرگ فوتبال عذرخواهی کنم.

وی افزود: هیچ وقت قصد خودنمایی یا انجام رفتاری خارج از عرف را نداشتم و متاسفانه در بازی با شمس آذر قزوین به صورت ناخواسته و اتفاقی شکار رسانه‌ها شدم و این موضوع باعث شد تا روح جمعی جامعه ورزش آزرده شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: تمام تلاشم این است که با گفتار و رفتار و عملکرد خوب در آینده ضمن آنکه سربازی در خدمت ورزش ایران باشم، بتوانم دلخوری‌های چند روز اخیر را جبران کنم و در راستای ارزش‌های حاکم بر کشور و ایران عزیز گام بردارم.

سهرابیان افزود: بر خود لازم می‌دانم در ابتدا از هواداران عزیز فوتبال به خصوص هواداران دوست داشتنی استقلال عذرخواهی کرده و در ادامه از کمیته انضباطی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و ارکان ورزش ایران پوزش بطلبم.

وی گفت: در راستای حاکم شدن ارزش‌های فرهنگی جامعه، به نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که در رفتار‌های هیجانی گرفتار نشده و به فرهنگ اصیل ایران اسلامی پایبند باشند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار