آمریکا شهرک نشینان صهیونیست را تحریم کرد-راهبرد معاصر

آمریکا شهرک نشینان صهیونیست را تحریم کرد

وزارت خارجه آمریکا مدعی وضع تحریم علیه شهرک نشینان و نهاد‌های صهیونیستی شد که در کرانه باختری مرتکب خشونت علیه فلسطینیان شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 28
کد خبر: ۲۵۵۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که شهرک نشینان صهیونیستی که درکرانه باختری دست به خشونت زده را تحریم کرده است.

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که سازمان صهیونیستی هاشومر یوش و هماهنگ کننده شهرک سازی «یتظار» را به دلیل دخالت در خشونت علیه فلسطینیان تحریم کرده است.

در این بیانیه ادعا می‌شود که کابینه رژیم صهیونیستی باید هر فرد یا نهادی را که مسئول خشونت علیه غیرنظامیان در کرانه باختری هستند، پاسخگو کند.

این ادعا‌ها همزمان با تجاوز گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری و شهادت جمعی از فلسطینیان این منطقه اعلام شد.

هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه‌ای از شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی‌شدن ۲۲ نفر دیگر در حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد.

علاوه بر این منابع خبری از تداوم درگیری میان نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در داخل اردوگاه‌های جنین و نور شمس خبر می‌دهند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در میان تداوم محاصره اردوگاه جنین از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، جریان برق در چندین محله این اردوگاه قطع شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خودرو‌های آمبولانس فلسطینی را متوقف و بازرسی می‌کنند و مانع از انجام وظایف آنان می‌شوند. / العربیه

کلمات کلیدی: صهیونیست تحریم
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار