ترامپ: هریس کمبود دارد-راهبرد معاصر

ترامپ: هریس کمبود دارد

دونالد ترامپ مصاحبه اخیر کامالا هریس با سی‌ان‌ان را مورد انتقاد قرار داد و او را فردی دارای کمبود نامید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 31
کد خبر: ۲۵۵۹۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، مصاحبه اخیر کامالا هریس با شبکه خبری سی‌ان‌ان را مورد انتقاد قرار داد و هریس را فردی دارای کمبود و معیوب خواند.

 

وی در گردهمایی سالانه انجمن مادران برای آزادی اظهار کرد من فکر می کنم هریس اگر فقط مصاحبه می کرد وضعیت بهتری داشت، حتی اگر از این موضوع استقبال نمی کردند باز هم بهتر بود، زیرا در حال حاضر هر کس نظاره گر است و حالا می بینیم که او فردی دارای کمبود و ناکارآمد است.

 

ترامپ با اشاره به جو بایدن افزود: ما فرد ناکارآمد دیگری را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده نمی خواهیم. ما چنین رئیس جمهوری داشتیم.

 

نامزد جمهوری خواهان خاطر نشان کرد بایدن در جریان مناظره انتخاباتی 27 ژوئن مثل پونز تیز و زرنگ بود و منصفانه نبود که مجبور شد پس از کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی، میلیون ها دلار را خرج کرده و از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کند.

 

ترامپ پس از آن این اظهارات را بیان کرد که کامالا هریس نامزد دموکرات ها به همراه معاونش تیم والز روز پنج شنبه نخستین مصاحبه تلویزیونی خود با یک رسانه را پس از فشار زیاد دانا بش مجری سی ان ان انجام داد.

 

هریس در این مصاحبه ابهامات رقیب جمهوری خواهش درباره هویت نژادی خود را نادیده گرفت و اظهار کرد همان پرسش قدیمی، این یک کارت بازی سوخته است. سوال بعدی لطفا.

 

مجری گفت: همین؟ و هریس نیز پاسخ داد بله همین!

 

ترامپ همچنین روز گذشته در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا درباره این مصاحبه گفت: آیا مصاحبه هریس را در تلویزیون دیدید؟ او می خواهد رئیس جمهور کشور شود؟ من فکر نمی کنم.

 

علاوه بر این، رئیس جمهور سابق آمریکا، درباره مجری سی‌ان‌ان گفت: می دانید، او همیشه فردی تهوع آور و بدجنس بوده که با دموکرات ها بسیار مهربان بوده است. این مصاحبه‌ای بسیار ضعیف از دیدگاه سی‌ان‌ان است. من فکر می کنم سی‌ان‌ان باید از خود خجالت بکشد.

 

در همین حال ترامپ نسبت به این مصاحبه انتقاد دیگری هم دارد و آن اینکه مصاحبه ضبط شده بوده و زنده نبوده است تا بدین ترتیب ضعف های احتمالی هریس پوشانده شود.

 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر 2024 (15 آبان) برگزار می شود در حالی که نتایج نظرسنجی های جدید که توسط مرکز افکارسنجی کالج امرسون و نشریه هیل انجام شده، حاکی از آن است که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان و کامالا هریس نامزد دموکرات ها در هفت ایالت کلیدی و سرنوشت ساز، در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند.

 

همچنین نتایج نظرسنجی های دیگری که به طور مشترک توسط یاهو و موسسه یوگاو انجام شده، نشان می دهد 39 درصد رای دهندگان آمریکایی فکر می کنند که کامالا هریس نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری، شانس بهتری برای پیروزی بر دونالد ترامپ جمهوری خواه در انتخابات ماه نوامبر دارد.

 

همچنین براساس نتایج نظرسنجی دانشگاه دیکینسون، کامالا هریس با 50 درصد در مقابل دونالد ترامپ با 43 درصد در رقابت های انتخاباتی پیشتاز است.

 

پیشتر نتایج نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی از داده های مختلف حاکی نشان داد که کامالا هریس با 49 درصد در مقابل دونالد ترامپ با 45 درصد محبوبیت، با اختلاف 4 درصدی پیشتاز است.

 

براساس این نظرسنجی، هریس از زمان معرفی شدن به عنوان نامزد دموکرات‌ها پس از کناره گیری بایدن، توانسته نظر 81 درصد دموکرات‌ها را بدست آورد.

 

این آخرین نظرسنجی است که نتایج آن به نفع کامالا هریس و خبر خوبی برای دموکرات‌ها بوده است. در حالی که برخی نظریه پردازان سیاسی معتقدند که برای نتیجه گیری درباره انتخابات 5 نوامبر هنوز زود است.

 

در حالی که کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باقی مانده است، دموکرات‌ها امیدوارند که این موج پیشتازی ادامه پیدا کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار