نتایج قرعه کشی ایران خودرو هفته آینده اعلام می‌شود-راهبرد معاصر

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هفته آینده اعلام می‌شود

مراسم قرعه‌کشی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو برگزار شد و نتایج پس از مشخص شدن استعلام‌ها هفته آینده اعلام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۰۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم قرعه‌کشی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو برگزار شد و نتایج پس از مشخص شدن استعلام‌ها هفته آینده اعلام خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی برگزار شد.

در این مراسم مهدی تقدسی» مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: در این دوره از ثبت نام متقاضیان، تعداد پروفایل‌های تشکیل شده توسط متقاضیان ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ هزار و تعداد متقاضیان که در طرح عادی به بانک مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کردند یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۳۳ مورد بوده است.

وی افزود: همچنین تعداد سفارش‌گذاری متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد و تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است. علاوه بر این ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش‌فروش را انتخاب کردند و تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

براساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه کشی پس از مشخص شدن استعلام‌ها هفته آینده اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ در عرضه اخیر خودرو‌هایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس xu ۷ p، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما s ۵، هایما ۷ x، هایما s ۷ پلاس، لونا gre، بستیون nat و ری را عرضه شده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار