اولین محموله تاکسی برقی‌های چینی به ایران رسید-راهبرد معاصر

اولین محموله تاکسی برقی‌های چینی به ایران رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی‌ برقی اکنون به بندرعباس رسیده است و محموله اتوبوس‌ برقی‌ها هم بزودی می‌رسد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 02
کد خبر: ۲۵۶۱۳۶

به گزارش راهبرد معاصر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیرامون ورود محموله تاکسی‌های برقی از چین به بندرعباس گفت: محموله ۱۵۰ دستگاه تاکسی‌های برقی اکنون به بندرعباس رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ دستگاه تاکسی برقی اکنون در بندر رجایی بندرعباس آماده ترخیص است، اظهار داشت: نخستین محموله اتوبوس‌های برقی نیز به زودی به بندرعباس می‌رسد.

 

وی ادامه داد: ما مجوز کمیسیون ذخایر ارزی بانک مرکزی را برای تأمین ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی دریافت کردیم و روند آن طی می‌شود.

 

وی تاکید کرد: سرعت ساخت تاکسی‌ها در شرکت سازنده طرف قرارداد بالاست و ظرف چهار ماه کل محموله وارد شهر خواهد شد.

 

هرمزی با بیان اینکه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز در سه بخش تحویل گرفته خواهد شد، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها از محل دو هزار و ۵۰۰ دستگاه تأمین می‌شود.

 

وی یادآور شد: بانک مرکزی موضوع قرارداد ما را تصویب کرده و مسیرها هماهنگ شده و ضمانت‌های انجام شده و ادامه خواهد داشت.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر اتوبوس و تاکسی در اولویت خرید شهرداری تهران قرار دارد، گفت: تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که وارد خواهد شد جریان زندگی در شهر را تغییر خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه تا امروز به اندازه کل دوره گذشته تاکسی جدید وارد کردیم، گفت: ما در اتوبوسرانی با عقب ماندگی جدی روبه رو بودیم و اتوبوس‌ها کاملاً فرسوده بودند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده