تردد در محور چالوس- کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد + محور‌های مسدود-راهبرد معاصر

تردد در محور چالوس- کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد + محور‌های مسدود

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس-کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۲۵۶۲۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ هم اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل «پل زنگوله» تا «سیاه بیشه» سنگین است.

برپایه این گزارش، تردد در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۳ و حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل «البرز» سنگین است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- رشت حدفاصل «کندلات» تا «امامزاده هاشم» و محدوده پارک جنگلی «سراوان» سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی «چلاو» سنگین گزارش شده و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور محدوده سه راهی چلاو تا «شنگلده» ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور می‌افزاید: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده شهر دماوند سنگین است. همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهرویلا» هستیم.

محور‌های مسدود

این گزارش می‌افزاید: محور خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد- پل زال انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، محور‌های هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار