کنعانی: ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا بی‌اساس است-راهبرد معاصر

کنعانی: ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا بی‌اساس است

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر اقدامات تهاجمی برخی کشور‌ها از جمله ایران برای تاثیرگذاری بر روند و نتایج انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعا‌های تکراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۴۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین کنعانی افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام‌زنی به دیگران، در خارج از مرز‌های این کشور جست‌وجو کنند.

بر اساس این خبر وی خاطرنشان کرد: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرز‌های این کشور جستجو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت امریکا که پیشرو در مداخلات غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشور‌های مستقل بوده و فهرست بلند بالایی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام‌زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشور‌ها منتسب کرده و بر سابقه سیاه رفتار‌های مداخله‌جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشور‌های مستقل سرپوش بگذارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده