واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به لغو فیلترینگ-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به لغو فیلترینگ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتشار اخبار در زمینه موافقت این کمیسیون با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در فضای مجازی را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 06
کد خبر: ۲۵۶۴۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم عزیزی در واکنش به انتشار اخباری در زمینه موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با طرح لغو فیلترینگ «اینستاگرام» و «واتساپ» در فضای مجازی، گفت: تاکنون هیچگونه طرح، لایحه و پیشنهادی برای بررسی و اظهار نظر تخصصی درباره لغو فیلترینگ «اینستاگرام» و «واتساپ» به این کمیسیون واصل نشده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید یادآور شوم که بررسی هر طرح و لایحه‌ای در مجلس، مسیر قانونی خود را باید طی کند. ابتدا معاونت قوانین مجلس، طرح‌ها و لوایح را دریافت می‌کند و این طرح و لوایح پس از اعلام وصول در صحن علنی برای بررسی‌های تخصصی و کارشناسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارسال می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از ارجاع طرح و لایحه‌ای به کمیسیون، این موضوع در کمیته مربوطه کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: در ادامه کمیته مربوطه گزارش خود را به صحن کمیسیون ارائه داده و این مسئله در صحن کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد و در نهایت آن طرح و لایحه، طی تشریفات قانونی، جهت اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دیدگاه رئیس جمهور در زمینه تحول در فضای مجازی و همکاری مجلس در این راستا، گفت: به هر حال مجلس وظایفی را بر عهده دارد و مهم‌ترین وظیفه آن قانون گذاری است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعمال قانونگذاری از سوی مجلس بر مبنای سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی خواهد بود، ادامه داد: به واقع مجلس و کمیسیون امنیت ملی، مبتنی بر منافع ملی و امنیت ملی وظایف تخصصی خود را بر عهده دارد و در جریان امور اظهارنظر کرده و موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهد. / خانه ملت

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار