افشای کمک اطلاعاتی انگلیس به اسرائیل در جنگ علیه غزه-راهبرد معاصر

افشای کمک اطلاعاتی انگلیس به اسرائیل در جنگ علیه غزه

رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس کمک اطلاعاتی بریتانیا به رژیم صهیونیستی در جنگ نوار غزه را فاش کرد و گفت که در دولت انگلیس در حمایت از جنگ غزه و محکومیت جنگ روسیه و اوکراین معیارهای دوگانه وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۸۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، «جرمی کوربین» رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس فاش کرد که پایگاه بریتانیا در قبرس در سایه جنگ علیه غزه برای تبادل اطلاعات با رژیم اسرائیل فعالیت می‌کند.

 

رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس افزود: کار اطلاعاتی بریتانیا از پایگاه قبرس شامل نوار غزه، لبنان و سایر مناطق خاورمیانه است.


او در ادامه گفت: در دولت بریتانیا در حمایت از جنگ غزه و محکومیت جنگ روسیه و اوکراین، استاندارد و معیارهای دوگانه وجود دارد.

 

جرمی کوربین در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: مقامات بریتانیا تلاش می‌کنند از تظاهرات و کمپین‌ها در حمایت از فلسطین جلوگیری کنند؛ زیرا تظاهرات کنندگان در لندن خواستار پایان دادن به حمایت نظامی از اسرائیل و اتخاذ تدابیر جدی در قبال آن هستند.

 

رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس گفت: تظاهرات کنندگان در میادین لندن خواستار توقف ارسال اسلحه به رژیم صهیونیستی و توقف جنگ در غزه بودند و مقامات بریتانیا می‌دانند که نمی‌توانند با میلیون‌ها شهروند انگلیس که می‌خواهند از فلسطین حمایت کنند، مقابله کنند.

 

در این گفت‌وگو کوربین به محدود کردن مجوز ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: توقف برخی مجوزهای تسلیحاتی انگلیس به اسرائیل اقدامی نمادین است و باید گام‌های جدی برداشته شود.

 

رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس اظهار داشت: این اقدام نیز به‌درخواست برخی از نمایندگان بریتانیا بود که به دولت فشار آوردند تا ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی را متوقف کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده