مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ | صعود شهداب به مرحله حذفی-راهبرد معاصر

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ | صعود شهداب به مرحله حذفی

تیم والیبال شهداب یزد در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با شکست نماینده کویت بدون شکست به مرحله حذفی صعود کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۹۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سومین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۱۱ صبح امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) در سالن شش هزارنفری شهر شاهدیه آغاز و در سومین دیدار این روز تیم‌های شهداب یزد (ایران) و اسپورتینگ کلاب (کویت) از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر رفتند.

شهداب یزد در این مسابقه با نتیجه سه بر صفر و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰) حریف خود را شکست داد تا بدون باخت به عنوان نخستین تیم ۹ امتیازی و صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

شهدابی‌ها در ست نخست این دیدار با ترکیبی کاملا متفاوت‌تر از بازی‌های گذشته به میدان رفتند تا دیگر بازیکنان کمی برای بازی‌های آینده استراحت کنند و عملکرد ترکیب جوانان شهداب از همان ابتدا نشان داد همه بازیکنان این تیم در آمادگی کامل هستند؛ و فوق‌العاده عمل می‌کنند، در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان محمدی‌راد به پایان رسید.

گفتنی است تا اینجای رقابت‌ها شهداب یزد نخستین تیم بدون باخت و ۹ امتیازی است که به مرحله بعد راه پیدا کرده است.

شهداب میزبان در حالی به مصاف حریف کویتی خود رفت که جایگاه تماشاگران ورزشگاه شش هزار نفری شهر شاهدیه مملو از تماشاگران اعم از زن و مرد بود.

شهداب یزد در مرحله بعدی باید به مصاف تیم گاز الجنوب (عراق) که در رده چهارم گروه مقابل قرار دارد، برود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار