اعلام جزئیات بازگشایی جاده سیل‌زده کندوان-راهبرد معاصر

اعلام جزئیات بازگشایی جاده سیل‌زده کندوان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: احتمال بازگشایی جاده مسدود شده و سیل زده کندوان تا حداکثر فردا -شنبه- وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۴۵۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسن جهانیان افزود: کاربران جاده‌ای در ساعت‌های آینده برای عزیمت به پایتخت و یا مازندران از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار انسداد محور کندوان، آزاد راه تهران-شمال هم مسدود است و بازگشایی این محور در ساعت‌های آینده صحت ندارد.

پیشتر حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز جمعه در حاشیه حضور در منطقه سیل زده جاده کندوان در گفتگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: عملیات پاکسازی جاده سیل زده کندوان چالوس و تلاش ۱۲ گروه تجسس برای یافتن مفقودان احتمالی این حادثه ادامه دارد.

به گفته مسوولان امر شمار مصدومان وقوع سیل پنجشنبه شب در محدوده رستوران دربند جاده کندوان ۱۶ نفر اعلام شد و سیلاب نیز سه خودرو مسافران که بدون سرنشین بودند را با خود برد.

به دستور استاندار مازندران عوامل امدادی از جمله هلال احمر، راهداری و پلیس راه و مدیریت بحران در منطقه سیل زده تا پاکسازی کامل حضور دارند.

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته سیل در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شده است.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر است که حدود ۸۰ کیلومتر آن جزو کندوان بخش مرزن آباد چالوس است. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده