برخورد با عوامل اورژانس در ورزشگاه شهرقدس/ پیگیری حادثه فولادشهر-راهبرد معاصر

برخورد با عوامل اورژانس در ورزشگاه شهرقدس/ پیگیری حادثه فولادشهر

رئیس سازمان اورژانس کشور، در ارتباط با حادثه ورزشگاه‌های شهرقدس استان تهران و فولادشهر اصفهان، توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۲۵۷۵۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، جعفر میعادفر، در مورد حواشی اخیر مربوط به عملکرد اورژانس در ورزشگاه فولادشهر در روز بازی سپاهان و ملوان و همچنین روز گذشته در ورزشگاه شهدای شهر قدس، گفت: متأسفانه آمبولانس ورزشگاه شهدای شهر قدس که مربوط به بخش خصوصی است، خدماتی را به مصدوم ارائه نکرده است. بنابراین، به طور موقت، شرکت مرتبط با این آمبولانس تعطیل و به کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شد تا بر اساس تخلفی که انجام داده مجازات نهایی آن مشخص شود.

وی افزود: بعد از بررسی در کمیسیون تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد تعطیلی موقت، دائمی یا لغو پروانه مرکز ارائه دهنده آمبولانس مذکور تصمیم گیری خواهد شد.

میعادفر همچنین در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نیز اظهار داشت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده، اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است.

وی در خصوص برخی از اخبار منتشر شده در این خصوص مبنی بر اینکه آمبولانس این ورزشگاه امکانات لازم را نداشته است، گفت: طبق بررسی‌های انجام شده این آمبولانس امکانات لازم را داشته ولی بر اساس تشخیص عوامل اورژانس نیاز به انجام شوک نبوده است؛ با این حال بررسی‌های دقیق‌تر در حال انجام است.

میعاد فر با بیان اینکه دادستان اصفهان نیز به این موضوع ورود کرده است، افزود: این حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است تا بتوانیم تصمیم و نظر نهایی خود را اعلام کنیم./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار