اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهر-راهبرد معاصر

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهر

طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، با هدف کنترل و نظارت بر توزیع اقلام پر مصرف ایام بازگشایی مدارس از جمله نوشت‌افزار، کیف و کفش و پوشاک در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۲۵۷۵۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با فرارسیدن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و با افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، سازمان تعزیرات حکومتی همانند سالهای گذشته طرح نظارتی ویژه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را آغاز کرده است.

 

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک با نظارت بر مراکز فروش لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش و هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس سعی در ارائه تسهیلات مطلوب به هموطنان عزیز را دارد.

 

اسفنانی یادآور شد: در سالهای گذشته سازمان تعزیرات حکومتی درخصوص مدارسی که شهریه‌های خارج از مصوب دریافت کرده بودند پرونده‌هایی تشکیل و جریمه‌های قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته شد.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طبق قانون اساسی؛ تحصیل در کشور رایگان است و کسی نباید هزینه‌ای پرداخت کند؛ اما در همه مراحل زندگی هزینه‌هایی را صرف می‌کنیم که اگر بخشی از آن را در مسیر آموزش برای کسانی که در این مسیر زحمت می‌کشند پرداخت کنیم حتما نتیجه آن نتیجه مثبتی برای فرزندانمان خواهد بود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده