هشدار رسانه صهیونیستی درباره گسترش جنگ غزه به کل منطقه-راهبرد معاصر
جزئیات انفجار مجدد تعدادی از پیجر‌ها در مناطق مختلف لبنان تازه‌ترین اطلاعات درباره مدل دستگاه‌های منفجر شده در لبنان شرکت تایوانی: پیجر‌های منفجرشده را ما نساختیم اولین پیام سفیر ایران در لبنان پس از مجروح شدن + عکس اولین عملیات ضدصهیونیستی پس از حادثه تروریستی لبنان + فیلم زخمی‌شدن ۱۱ نفر در سوریه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطاتی آمریکا دخالت در انفجار پیجر‌های لبنان را رد کرد رسانه‌های صهیونیستی: مرکز ثقل امنیتی و نظامی به جبهه شمالی منتقل می‌شود آمادگی ایران برای کمک به مجروحین امروز لبنان ۹ شهید و ۲۷۵۰ زخمی در انفجار‌های خونین امروز لبنان دیدار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور یمن با عراقچی همسر سفیر ایران در لبنان متنی را منتشر کرد + عکس مهمترین دلایل برای نفوذ و انفجار پیجر‌ها در لبنان | از هک و دستکاری داده‌ها تا حملات فیزیکی سایبری اقدام فوری اسرائیل بعد از انفجار گسترده پیجر‌ها در لبنان ده‌ها زخمی بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطاتی در لبنان

هشدار رسانه صهیونیستی درباره گسترش جنگ غزه به کل منطقه

یک رسانه صهیونیستی با اشاره به انفجار شماری از دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) نیرو‌های حزب‌الله لبنان، درباره خطر گسترش جنگ به کل منطقه هشدارداد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۲۵۷۶۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از یک مقام نظامی رژیم اشغالگر نوشت: پس از انفجار شماری از دستگاه‌های ارتباطی نیرو‌های حزب الله لبنان، خطر گسترش جنگ به کل منطقه افزایش یافته است.

این مقام نظامی در گفتگو با یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که اقدام تل‌آویو در منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی حزب الله، ضامن بازگشت آوارگان صهیونیست به خانه هایشان در شمال سرزمین‌های اشغالی نخواهد بود.

«آمی‌های آتالی» نویسنده روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز با انتقاد از کابینه «بنیامین نتانیاهو» به خاطر صدور دستور انفجار یادشده، گفت: انتظار دارید حزب الله چه واکنشی نشان دهد؟ آیا واقعا فکر می‌کنید با این کار، حزب الله، اسلحه هایش را زمین خواهد گذاشت؟

این روزنامه صهیونیستی در گزارش دیگری، با اشاره به تاکید حزب الله لبنان بر حمایت از مقاومت فلسطین تا توقف جنگ علیه نوار غزه، نوشت: عملیات انفجار پیجر‌های نیرو‌های حزب الله در روز سه شنبه، قواعد بازی را عوض نخواهد کرد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده