نقشه از پیش طراحی شده دشمن برای خرابکاری در لبنان-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد حمله موشکی حزب‌الله به مجتمع صنایع نظامی حیفا پوتین آمریکا را به استفاده از سلاح اتمی تهدید کرد | فرمان تغییر دکترین هسته‌ای روسیه صادر شد اعلام بسته جدید کمک اتحادیه اروپا به افغانستان طالبان: افغانستان قصد دارد به بریکس بپیوندد رسانه عبری: آتش‌بس میان حزب‌الله و اسرائیل در ساعات آینده برقرار می‌شود نشست شورای امنیت درباره لبنان | فرانسه: طرح مشترکی با آمریکا برای آتش‌بس تدوین کرده‌ایم
شیخ عبدالله دقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران در گفت‌وگو با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

نقشه از پیش طراحی شده دشمن برای خرابکاری در لبنان

شیخ عبدالله دقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با بیان اینکه دمن صهیونیستی مجرم اصلی حملات الکترونیکی به لبنان و انفجار پیجرهاست و با نقشه قبلی این توطئه را برای مقابله با مقاومت رقم زد، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال راه انداختن فتنه بزرگ در منطقه است.
شیخ عبدالله الدقاق؛ نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 25
کد خبر: ۲۵۸۰۸۵

نقشه از پیش طراحی شده صهیونیسم برای خرابکاری در لبنان

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در نخستین واکنش به جنگ الکترونیکی و عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان و انفجار پیجرها و لوازم الکترونیکی به خانواده شهدای انفجارها تسلیت و تبریک گفت و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حوزه فناوری برتری دارد، زیرا آمریکا، ناتو و کشورهای پیشرفته با آن‌هاست. شکی وجود ندارد ضربه بزرگی از نظر امنیتی و انسانی خوردیم که در تاریخ لبنان بی‌‎سابقه است.


سید مقاومت لبنان تصریح کرد: کشتار سه‌‌شنبه و چهارشنبه گذشته جنایت جنگی و اعلام جنگ علیه لبنان است، رژیم صهیونیستی به دنبال به شهادت رساندن هزاران نفر در لبنان بود و این جنایت نیز در کارنامه سیاه آن‌ها ثبت شد. دشمن صهیونیستی می‌خواست در این دو روز دست‌کم ۵ هزار نفر را به شهادت برساند. لطف خدا بود شماری از دستگاه‌ها اصلاً توزیع نشدند و شماری از آن‌ها هم دور از افراد بودند.

این جنایت تنها ماهیت صهیونیستی ندارد، بلکه توطئه آمریکایی-غربی است که زنان و کودکان بی گناه را به قتل برسانند

به‌دنبال اعلام جنگ سیدحسن نصرالله، حزب‌الله لبنان در دور جدید حملات خود امروز با شدت بیشتری نقاطی از سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. حزب الله در بیانیه ای از بمباران موشکی پایگاه اطلاعاتی اصلی در پایگاه میشار در شمال فلسطین اشغالی خبر داد که گرداننده ترورهای اخیر بود. حزب الله همچنین مقر یگان کنترل هوایی صهیونیست‌ها را با راکت‌های کاتیوشا در هم کوبید و در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد، مقر یگان کنترل هوایی و مدیریت عملیات هوایی در پایگاه مرون را با راکت‌های کاتیوشا بمباران کردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بیش از ۲۰۰ موشک در یک روز از لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش کرد، حدود 20 موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، بخش اورژانس سطح آمادگی را میان پرسنل خود در سراسر سرزمین‌های اشغالی افزایش داده است. 
 
 
شیخ عبدالله دقاق، نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با بیان لزوم حمایت امت های اسلامی از موضوع فلسطین و جنگ مقاومت برابر رژیم صهیونیستی به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال راه انداختن فتنه بزرگ در منطقه است و به همین دلیل سانسور شدیدی بر جبهه شمالی و کرانه باختری حاکم است.
 
وی افزود: قطعاً صهیونیست ها مقصر و مجرم اصلی حملات الکترونیکی به لبنان و انفجار پیجرها هستند و با نقشه قبلی این توطئه را برای مقابله با مقاومت لبنان رقم زدند. این جنایت تنها ماهیت صهیونیستی ندارد، بلکه توطئه آمریکایی-غربی است که زنان و کودکان بی گناه را به قتل برسانند.
 
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با تأکید بر اینکه شکست توطئه آمریکایی-غربی قطعی است، عنوان کرد: در دوره ای به سر می بریم که مقاومت، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و از فلسطین اشغالی تا لبنان، سوریه، یمن و عراق حامیان این جریان هستند و پرچمدار بزرگ مقاومت جمهوری اسلامی ایران است. معتقدم عزت امت اسلامی جر یاری ملت فلسطین نیست و شانه خالی کردن از آن موجب تفرقه می‌شود. 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار