سوژه شدن رونمایی از همسر زیبای مهران مدیری + عکس-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

سوژه شدن رونمایی از همسر زیبای مهران مدیری + عکس

این زن زیبا و قد بلند همسر واقعی مهران مدیری است که با وجود جنجالی شدن عکس شان مدیری هنوز اظهار نظری نکرده است و بعد از سال‌ها مشخص شد همسر واقعی اش است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 23
کد خبر: ۲۵۸۱۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر، کارگردان و مجری است. مهران مدیری دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.

مهران مدیری در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهران مدیری برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می‌کند.

مهران مدیری بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستار‌های گران قیمت محسوب می‌شوند.

این عکس‌ها متعلق به گذشته است که خیلی‌ها عنوان داشتند این زن خارجی و زن دوم مهران مدیری است، اما مشخص شده است این زن همسر اول مهران مدیری است! / روزنو

سوژه شدن رونمایی از همسر زیبای مهران مدیری + عکس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار