آمار شهدای لبنان به ۵۵۸ تن رسید | شهادت خبرنگار المیادین-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد حمله موشکی حزب‌الله به مجتمع صنایع نظامی حیفا پوتین آمریکا را به استفاده از سلاح اتمی تهدید کرد | فرمان تغییر دکترین هسته‌ای روسیه صادر شد اعلام بسته جدید کمک اتحادیه اروپا به افغانستان طالبان: افغانستان قصد دارد به بریکس بپیوندد رسانه عبری: آتش‌بس میان حزب‌الله و اسرائیل در ساعات آینده برقرار می‌شود نشست شورای امنیت درباره لبنان | فرانسه: طرح مشترکی با آمریکا برای آتش‌بس تدوین کرده‌ایم

آمار شهدای لبنان به ۵۵۸ تن رسید | شهادت خبرنگار المیادین

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: آمار شهدای غیرنظامی این کشور در نتیجه تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی از صبح دیروز به ۵۵۸ تن افزایش یافت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 24
کد خبر: ۲۵۸۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت لبنان امروز سه‌شنبه از افزایش آمار شهدای حمله جنایتکارانه دیروز رژیم صهیونیستی به این کشور خبر داد.

«فراس الابیض» وزیر بهداشت دولت موقت لبنان اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات وحشیانه دشمن صهیونیستی به ۵۵۸ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۸۳۵ نفر رسیده است که ۵۵ نفر از شهدا کودک هستند.

وزیر بهداشت لبنان تأکید کرد: ما پیشتر برای مقابله با شرایط بحرانی برنامه‌ریزی کرده بودیم و امروز بیمارستان‌ها، طبق برنامه‌ریزی، نقش خود را در کمک‌رسانی به مردم در مقابله با تجاوزات دشمن ایفا می‌کنند.

از طرف دیگر، شبکه المیادین گزارش داد: «هادی السید» خبرنگار این شبکه که به‌شکل آن‌لاین با آن همکاری داشت، شب گذشته در جریان تجاوز دشمن صهیونیستی که منزل او را در جنوب لبنان هدف قرار داد، به شهادت رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز تجاوزات خود به جنوب لبنان را پس از حدود سه ساعت آرامش شکننده در این مناطق ازسرگرفتند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهرک‌های عیتاالشعب، شیحین، مجدلزون، المحمودیه و یحمر در جنوب لبنان را بمباران کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها تا این لحظه، هفت بیانیه صادر و تأکید کرده که زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

جنبش حزب‌الله لبنان در هفتمین بیانیه خود، مسئولیت حمله موشکی به کریات‌شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به‌عهده گرفت. در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است که این حمله در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن انجام شده است.

این درحالی است که مقامات لبنانی و بسیاری از سیاستمداران این کشور که برخی از مخالفان سیاسی حزب‌الله محسوب می‌شوند نیز، بر لزوم همبستگی همه لبنانی‌ها در مقابله با تجاوزات دشمن اشغالگر تأکید و حمایت خود از مقاومت را اعلام کرده‌اند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار