حزب الله، پیروز نهایی جنگ با رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
حمله موشکی حزب الله به مقر اطلاعاتی ارتش اسرائیل در محور شمال آنتونیو گوترش: در متوقف ساختن بزرگترین کشتار تاریخ شکست خوردیم بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره ایران و کشور‌های منطقه بیماری عفونی ناشناخته در افغانستان/ ۵۰۰ نفر مبتلا شدند جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی موافقتنامه نظامی امضا کردند سفیر لبنان در عراق: ایران همواره پشتیبان ما بوده است فرمانده یگان پهپادی حزب‌الله هدف حمله اسرائیل به ضاحیه شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد حمله موشکی حزب‌الله به مجتمع صنایع نظامی حیفا پوتین آمریکا را به استفاده از سلاح اتمی تهدید کرد | فرمان تغییر دکترین هسته‌ای روسیه صادر شد اعلام بسته جدید کمک اتحادیه اروپا به افغانستان طالبان: افغانستان قصد دارد به بریکس بپیوندد رسانه عبری: آتش‌بس میان حزب‌الله و اسرائیل در ساعات آینده برقرار می‌شود نشست شورای امنیت درباره لبنان | فرانسه: طرح مشترکی با آمریکا برای آتش‌بس تدوین کرده‌ایم
اسامه حمدان، عضو ارشد حماس در گفت‌وگوی اختصاصی با «راهبرد معاصر» مطرح کرد:

حزب الله، پیروز نهایی جنگ با رژیم صهیونیستی

اسامه حمدان، عضو ارشد مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تأثیری بر عزم و اراده حزب الله برای مقابله با صهیونیست‌ها و ایستادن کنار مقاومت فلسطین ندارد، گفت: تجربه ثابت کرده است، حزب الله به ایستادگی و حملات خود علیه صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد و به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.
اسامه حمدان؛ عضو ارشد حماس
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 25
کد خبر: ۲۵۸۲۸۶

حزب الله، پیروز نهایی جنگ با رژیم صهیونیستی

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ حزب‌الله لبنان با انتشار اعلامیه ای به شکل رسمی جنگ علیه رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. در واقع حزب الله در ۷۲ ساعت گذشته تلاش کرده بود با شلیک‌های متمادی و متعدد به داخل سرزمین‌های اشغالی متجاوزان صهیونیست را از جنگ بازدارد و مانع از بروز جنگی تمام عیار شود، اما با توجه به اظهارنظرها و مواضع فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی، حزب الله چاره را در شروع جنگ دید.
 

ایستادگی و شرافتی که مقاومت لبنان در تقابل با صهیونیسم در درگیری‌ها نشان داد، سنگ بنای محکمی برای ضربه زدن به اشغالگران است


بی تردید باید شاهد تغییر کامل رویکردهای نظامی حزب الله در ساعات آینده و حملات دقیق و سنگین مقاومت لبنان علیه مواضع رژیم موقت صهیونیستی باشیم. رسانه های صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) از وقوع ده ها انفجار در «روش بینا» و «صفد» در شمال فلسطین اشغالی به دنبال اصابت موشک های حزب الله خبر دادند. ‌حزب الله نیز در بیانیه ای اعلام کرد، در راستای دفاع از مردم غزه و لبنان پایگاه شمشون، مرکز فرماندهی و آماده سازی ارتش صهیونیستی را با موشک های فادی 3 هدف قرار داد. ‌حزب الله برای نخستین بار از موشک فادی 3 در موشکباران پایگاه صهیونیستی شمشون استفاده کرد.
 

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود با بیان اینکه مردم فلسطین و غزه درحال جهاد فی سبیل‌الله هستند، فرمودند: حزب‌الله لبنان که به‌خاطر غزه سینه سپر می‌کند و در معرض حوادث تلخ قرار می‌گیرد جهاد فی سبیل‌الله می‌کند. در این نبرد دشمن کافر و خبیث از بیشترین تجهیزات برخوردار است. آمریکا پشت سر دشمن است، می‌گوید خبر ندارند؛ هم خبر دارند و هم دخالت می‌کنند. دولت کنونی آمریکا برای پیروزی در انتخابات به حمایت رژیم صهیونیستی احتیاج دارد؛ در نهایت آن مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان پیروز هستند.
  
اسامه حمدان، عضو ارشد مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره تحولات لبنان و آغاز رسمی جنگ حزب الله علیه رژیم صهیونیستی به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: انفجار وسایل الکترونیکی و پیچرها در بیروت و در ادامه، حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تأثیری بر عزم و اراده حزب الله برای مقابله با رژیم اشغالگر و ایستادن کنار مقاومت فلسطین ندارد.
 
وی افزود: ایستادگی و شرافتی که مقاومت لبنان در تقابل با صهیونیسم در درگیری‌ها نشان داد، سنگ بنای محکمی برای ضربه زدن به اشغالگران است. اعتقاد نداریم حزب‌الله و مقاومت لبنان تنها برابر رژیم صهیونیستی می‌جنگند، بلکه آنها در برابر رژیمی ایستاده‌اند که از سوی آمریکا و غرب به طور مستقیم حمایت تسلیحاتی می‌شود و چاره‌ای جز حفظ وحدت برای مقابله با اشغالگری نداریم.
 
عضو ارشد مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عنوان کرد: هرچند اوضاع لبنان و درگیری‌ها سخت است، ولی ان شاءالله پیروزی قطعی با محور مقاومت خواهد بود. بعد از تقابل حزب‌الله با رژیم صهیونیستی دیگر سطح درگیری‌ها به قبل باز نخواهد گشت و صهیونیست‌ها جایگاه خود را نزد حتی متحدانشان از دست داده‌اند و شاهد خیزش‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.
 
حمدان گفت: در راهروهای کاخ سفید و محافل آمریکایی نیز این حرف به گوش می‌رسد که حمایت از رژیم صهیونیستی دیگر بسیار سخت شده است و صهیونیست‌ها با جنایت‌هایشان حتی مطرود غرب شده‌اند.
 

صهیونیست‌ها جایگاه خود را نزد حتی متحدانشان از دست داده‌اند و شاهد خیزش‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم


وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است، حزب الله به ایستادگی و حملات خود علیه صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد و می‌توان گفت، به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.
 
عضو ارشد حماس تأکید کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌شمار است و دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد، ولی هر چقدر جنایت‌ها ادامه یابد، عزم مقاومت برای غلبه بر اشغالگران صهیونیست نیز افزایش خواهد یافت. در آغاز نبردی باز قرار داریم و باید محاسبه همه امور شود؛ مقاومت در انتها پیروز میدان خواهد بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار