بمباران پناهگاه آوارگان در غزه توسط جنگنده‌های صهیونیست-راهبرد معاصر
انتقال نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی از مرز مصر به داخل نوار غزه حملات توپخانه‌ای و پرواز گسترده هواپیما‌های صهیونیست‌ها در آستانه تهاجم زمینی به لبنان ادعای معاریو درباره جزئیات جدید ترور دبیرکل حزب الله لبنان گردان‌های سید الشهداء عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد طالبان: شماری از اعضای داعش در افغانستان را بازداشت کردیم آمریکا چند هزار نیروی جدید به غرب آسیا اعزام می‌کند بایدن: باید فورا به آتش بس دست یابیم! ورود نیرو‌های کماندوی رژیم صهیونیستی به لبنان | احتمال آغاز حمله زمینی طی ساعات آینده نبیه بری: لبنان به مفاد توافق درباره آتش بس و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است واکنش پیونگ یانگ به ادعای زلنسکی درباره همکاری کره شمالی با روسیه واشنگتن‌پست: حمله زمینی محدود اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در «ایلات» بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود تبدیل حیفا به شهر ارواح پس از شلیک موشک بالستیک حزب‌الله بیانیه دوم مقاومت: با موشک به دو هدف صهیونیستی حمله کردیم

بمباران پناهگاه آوارگان در غزه توسط جنگنده‌های صهیونیست

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و بامداد امروز به صورت وحشیانه ای مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۲۵۸۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود مدرسه الشجاعیه را در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند.

 

در این حملات هوایی علیه مدرسه مذکور که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز مناطق مرکزی این باریکه را زیر آتش گرفت.

 

از سوی دیگر مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل از خسارات و ویرانی‌های گسترده برجای مانده در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که ۶۶ درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه خسارت دیده‌اند. در گزارش این مرکز آمده است که بیشترین خسارت‌ها به استان غزه وارد آمده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده