افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر-راهبرد معاصر
فیلم | اهدای گل به یادبود شهید سید حسن نصرالله در میدان فلسطین تهران مخالفت AFC با درخواست سعودی ها: دیدار استقلال و النصر باید در تهران برگزار شود واژگونی تیبا در محور راور ۴ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر معدن طبس همچنان قربانی می‌گیرد | افزایش تعداد جان‌باختگان جسد کاپیتان آرژانتین به گورستان عمومی منتقل می‌شود واژگونی تانکر ۳۰ هزارلیتری حمل سوخت در محور بیستون آمار مسمومان الکلی مازندران از ۱۵۰ نفر گذشت | تعداد فوت شدگان تاکنون هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک حمله موشکی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی ادعای صدراعظم آلمان درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل گوترش: شرایط خاورمیانه بحرانی‌تر شده است حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند منطقه دمشق وزیر دفاع آمریکا: در حمایت از اسرائیل تردید نخواهیم کرد افتتاح ۱۵ بازار میوه و تره بار تا پایان سال+ جرئیات

افزایش آمار مسومیت الکل تقلبی در مازندران به ۱۶۰ نفر

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام افزایش آمار مسمومیت‌های الکل تقلبی به ۱۶۰ نفر و اینکه این افراد به مراکز درمانی سراسر استان مراجعه کرده‌اند، نسبت به افزایش مخاطرات این نوع مسمومیت هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر رسول ظفرمند مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد مسمومیت‌های الکلی به ۱۶۰ نفر رسیده است که به بیمارستان مراجعه کردند؛ این افراد به بیمارستان‌های چالوس، آمل، نوشهر و قائمشهر مراجعه داشتند.

وی تصریح کرد: در چالوس ۹۱ نفر شامل ۱۹ زن و ۷۲ مرد با علائم مسمومیت بر اثر مصرف این الکل مراجعه کردند که متاسفانه چهار نفر فوت کردند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۷ نفر هم به همین علت به مراکز درمانی شهرستان آمل مراجعه کردند که سه زن و ۴۴ نفر مرد بودند.

ظفرمند در خصوص روند درمان افراد بستری شده در بیمارستان‌های آمل گفت: چهار نفر فوت و ۲۴ نفر ترخیص شدند؛ ۱۹ نفر همچنان بستری هستند.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ادامه داد: ۶ نفر هم با علائم مسمومیت الکل تقلبی به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کردند که یک نفر ترخیص شد و مابقی بستری هستند.

وی بیان کرد: مراجعه ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم خبر دیگری است که از این تعداد متاسفانه یک نفر فوت شد و ۲ نفر بستری هستند، یک نفر نیز از نظر پزشکان بیمارستان مرگ مغزی شده است، یک بیمار به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شد و بقیه افراد ترخیص شدند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار