رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست-راهبرد معاصر
شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه رهبر انقلاب اسلامی به نماز جمعه می‌آیند رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست پزشکیان در اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا: حمایت از گروه‌های مقاومت اسلامی را مسئولیت خود می‌دانیم پزشکیان: عربستان برادر ماست | وزیر خارجه عربستان: اختلاف با ایران را برای همیشه کنار می‌گذاریم ضربه بزرگ وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تروریست‌ها | شبکه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی شد نماینده تهران در مجلس: حاضرم به جای پزشکیان من چندین بار کشته شوم! نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود رئیس جمهور ایران به منزل شخصی امیر قطر دعوت شد | پذیرایی خاص شیخ تمیم از پزشکیان پزشکیان در نشست مطبوعاتی مشترک با امیر قطر: باید از تحقق اهداف پلید رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم موافقت با عضویت ایران به عنوان ناظر در اتحادیه اوراسیا رئیس‌جمهور: اسرائیل ما را وادار به عکس‌العمل می‌کند در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر امور خارجه چه گذشت؟ دستور پزشکیان برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن و زمینه‌های رواج آن شبکه خبر: ضربه مهلکی به اهداف صهیونیستی وارد شده است

رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

در جریان عیادت فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای از رزمندگان مجروح حزب‌الله که به نمایندگی از ایشان انجام شد، یادداشت اختصاصی رهبر معظم انقلاب خطاب به این جانبازان به آنها اهدا شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۱۳۶

به گزارش راهبرد معاصر، در جریان عیادت فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای از رزمندگان مجروح حزب‌الله در حملات اخیر رژیم صهیونی که به نمایندگی از ایشان انجام شد، یادداشت اختصاصی رهبر معظم انقلاب خطاب به این جانبازان به آنها اهدا شد.

متن یادداشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

عزیزان من!
از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید.
صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست.
شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۹ مهر ۱۴۰۳

رهبر انقلاب به مجروحان حزب‌الله: استقامت شما برترین جهادهاست

فرزندان حضرت آیت الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند. این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیّت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ی درمان به ایران اعزام شده اند، از سنین مختلف بوده و حتّی در میان آنها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند.

در جریان این عیادت، از طرف رهبر معظّم انقلاب اسلامی هدایای معنوی ازجمله قرآن کریم و یادداشت اختصاصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار