اسطوره بارسلونا رسماً از فوتبال خداحافظی کرد-راهبرد معاصر
برخورد تانکر سوخت‌رسان و تریلی در قزوین یک فوتی و ۵ مصدوم برجای گذاشت بایدن: به حق موجودیت اسرائیل متعهدیم اظهارات سخنگوی رژیم صهیونیستی درباره ادعای ترور هاشم صفی الدین حمله موشکی به قلب تل آویو و فرودگاه بن گوریون بیانیه مهم وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی + جزئیات بیرانوند به چه کسی در پرسپولیس رشوه میلیاردی داد؟ + عکس وزیر خارجه پیشین بریتانیا: واکنش اسرائیل به ایران «اجتناب‌ناپذیر» است ۱۸ جان‌باخته و ۴ نابینا آخرین آمار مسمومیت الکلی در مازندران هشدار زرد هواشناسی در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور دادستانی تهران علیه زینب موسوی و پدرام سلطانی اعلام جرم کرد اسطوره بارسلونا رسماً از فوتبال خداحافظی کرد برنامه ایران برای پرتاب ۵ تن محموله فضایی به مدار LEO + توضیحات سخنگوی فضایی وزارت دفاع  آتش سوزی در بازارچه سنتی پیشوا الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم  بعد از ۴۰ سالگی این عادت‌ها را حتما ترک کنید

اسطوره بارسلونا رسماً از فوتبال خداحافظی کرد

اسطوره تیم فوتبال بارسلونا رسماً به دوران بازیگری خود خاتمه داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۲۵۹۵۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ آندرس اینیستا هافبک اسطوره‌ای و پیشین تیم فوتبال بارسلونا پس از تجربه فراز و نشیب‌های فراوان با انتشار ویدئویی خداحافظی خود از فوتبال به عنوان بازیکن را اعلام کرد.

چند روز پیش اینیستا عنوان کرده بود که به زودی خبر خداحافظی‌اش از فوتبال را علنی خواهد کرد و عصر امروز (دوشنبه) این اتفاق رخ داد.

اینیستا ۴۰ ساله که محصورل آکادمی باشگاه بارسلونا موسوم به لاماسیا بوده؛ از سال ۲۰۰۲ در تیم اصلی بلوگرانا به میدان رفت و تا سال ۲۰۱۸ به کار خود در این تیم ادامه داد. وی سپس راهی تیم ویسل کوبه ژاپن شد و بعد از چند سال نیز به الامارات پیوست و در نهایت اعلام بازنشستگی کرد.

اینیستا با بارسلونا و تیم ملی فرانسه عناوین مختلف قهرمانی را تجربه کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار