حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران-راهبرد معاصر
صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد ایلان ماسک از محصول جدید تسلا رونمایی کرد | روبوتاکسی نه پدال دارد و نه فرمان! پیش‌بینی پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور مرگ نایاب‌ترین و زیباترین گربه ایران + عکس کارمند یکی از ادارات رباط‌کریم به اتهام ارتشا راهی زندان شد پذیرفته شدگان روزانه ارشد ۱۴۰۳ اجازه شرکت در آزمون امسال را ندارند طوفان ویرانگر میلتون به فلوریدا رسید | شب شدن روز در دل طوفان + فیلم

حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران در غرب پایتخت و محله شادآباد از نزدیک در جریان فرایند امدادرسانی قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی صالحی روز شنبه در محل آتش سوزی در غرب پایتخت و منطقه شادآباد حضور یافت و در حاشیه بازدید از این محله، اظهار داشت: برخی مغازه‌ها شرایط لازم را در نگهداری اجناس و کالا‌های خود رعایت نکردند و ممکن است این حادثه امروز اینجا روی داده باشد و فردا در جای دیگری اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، ادامه داد: همکاری به نفع مردم است و اگر مردم همکاری داشته باشند قطعاً شاهد این نوع اتفاقات نخواهیم بود.

دادستان تهران با اشاره به سختی و مشکلات دستگاه‌های خدمت‌رسان در فرایند امدادرسانی افزود: با همکاری مردم موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود تا شاهد تکرار وقوع چنین حوادثی نباشیم.

وی با تاکید بر تمکین و رعایت قانون تصریح کرد: قطعاً اگر عده‌ای بخواهند از قانون تبعیت نکنند با آنها برخورد می‌شود.

صالحی گفت: شهرداری باید به تکلیف قانونی خود مبنی بر جمع‌آوری سد معبر‌ها در این منطقه اقدام کند و ما نیز حمایت و پشتیبانی خود را انجام خواهیم داد.

ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده در بازار آهن در منطقه شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت حادثه ۲۰۰ نفر از آتش‌نشانان از ۱۱ ایستگاه با استفاده ۵۰ دستگاه تانکر آبرسان و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی در وسعت ۱۰ هزار متری در بازار آهن تهران رخ داده که به واسطه آن تعدادی از انبار‌ها و مغازه‌های اطراف نیز دچار آتش‌سوزی شد.

محل حادثه انباری از مواد اشتعال‌زا از جمله سیلندر‌های گاز، چسب‌های پولیکا و مصالح ساختمانی بود و ارتفاع آتش به صد‌ها متر به آسمان کشیده شده بود و آتش‌نشانان از ۶ جهت برای مهار این آتش‌سوزی گسترده وارد عملیات مهار شدند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده