هادی چوپان: واقعا گیج شدیم و نمی‌دانیم مستر المپیا چه چیزی از ورزشکاران می‌خواهد + فیلم-راهبرد معاصر
خواص شگفت‌انگیز سیر سیاه برای سلامتی حمایت تمام‌قد از شاگردان قلعه‌نویی | بلیت بازی ایران و قطر تمام شد + ساعت بازی قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم اولین تصویر از پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان + ویدئو و عکس هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران ۹ خاصیت باورنکردنی روغن کرچک برای سلامتی بدن را بشناسید خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم عراقچی در دیدار با نخست وزیر عراق: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

هادی چوپان: واقعا گیج شدیم و نمی‌دانیم مستر المپیا چه چیزی از ورزشکاران می‌خواهد + فیلم

هادی چوپان، اسطوره بدنسازی ایران درباره نظر داوران در مسترالمپا گفت: فکر می‌کردیم مستر المپیا یک بدن تفکیک و زیبا می‌خواهد و نمی‌دانستم فقط باید بزرگ و وزن بیشتری داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۲۶۰۱۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، هادی چوپان، اسطوره بدنسازی ایران درباره نظر داوران در مسترالمپا افزود: واقعا گیج شدیم و نمی‌دانیم مستر المپیا چه چیزی از ورزشکاران می‌خواهد. تا جایی که می‌دانیم بدنسازی کات، زیبایی و تفکیک بوده است و الان معیار‌ها دارد عوض می‌شود.

چوپان گفت: بار اولم نیست که قهرمان می‌شوم من از خودم راضی هستم، چون سعی و تلاش کردم و ناراحت نیستم که نظر داوران با من متفاوت است و این طور که داوران رای می‌دهند یعنی هادی چوپان برو گنده بیا.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار