سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات-راهبرد معاصر
گواهینامه ۲ زبانه برای رانندگی در خارج از ایران کافی است؟ یارانه جدید ماهانه برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تجمع دانشجویان مقابل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در اعتراض به شهریه‌ها ببینید | پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان + توضیحات آموزش و پرورش سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات ایلان ماسک: سرعت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای هر ترمینال به ۱ گیگابیت می‌رسد بازماندگان قربانیان معدن طبس چقدر غرامت می‌گیرند؟ معلمان بازنشسته در انتظار اجرای رتبه‌بندی | آموزش و پرورش احکام رتبه‌بندی صادر شده هشدار باران شدید به ۱۶ استان | هوا سرد می‌شود مرد هزار چهره توسط پلیس فتا دستگیر شد جزئیات حقوق این ماه بازنشستگان تامین اجتماعی با همسان سازی وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آذرماه دادستان کل کشور: حقوق مستمری افراد فوت شده معدن طبس از مهرماه پرداخت می‌شود شهر جدید آلاگل اینچه برون به تصویب شورای عالی شهرسازی رسید ربات‌های شرکت معروف تسلا تقلبی از آب درآمدند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد + جزئیات

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حل شد و از این ماه حقوق آنها مطابق با رتبه‌بندی واریز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 16
کد خبر: ۲۶۰۳۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از حل مشکل رتبه‌بندی معلمان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کمتر از ۲۰ هزار معلم بازنشسته مشمول تغییر رتبه بودند.

وی افزود: احکام رتبه‌بندی این گروه از معلمان به صورت ناقص صادر شده بود و هم‌اکنون تکمیل شده است و صندوق بازنشستگی کشوری معوقات را با حقوق مهر ماه واریز خواهد کرد.

فرهادی بیان کرد: اگر معوقات به حقوق مهر ماه نرسید قطعاً با حقوق آبان ماه پرداخت خواهد شد همچنین معلمانی که به رتبه خود اعتراض کرده بودند، احکامشان صادر شده است و مزایای مالی آن را همزمان با بازنشسته‌ها دریافت خواهند کرد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده