مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد-راهبرد معاصر
فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید یک تکاور ایرانی در درگیری مسلحانه به شهادت رسید + جزئیات ۲ انتصاب جدید در دولت چهاردهم آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت تیراندازی مأموران مرزبانی ایرانی به اتباع افغانستان تکذیب شد جانشین فرمانده مرزبانی: هیچ خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نیست پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد دیدار قالیباف با همتای ترکیه‌ای خود و تاکید بر وحدت کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی در دیدار امروز پزشکیان با رهبر انقلاب چه گذشت؟ + فیلم ماجرای جلسه سید حسن خمینی با اتباع افغانستانی چه بود؟

مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد

مردم اصفهان امروز با تکرار حماسه‌ای دیگر فرزندشان سرلشکر شهید حاج عباس نیلفروشان را تا گلستان شهدا بدرقه کردند و بار دیگر نشان دادند که راه شهادت و دفاع از مظلومان ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۲۶۰۴۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان، فرزند نصف جهان که زبان از برشمردن رشادت‌هایش برای یاری مظلومان قاصر است، در میدان بزرگمهر اصفهان برگزار شد.

مردم اصفهان از ساعت‌ها قبل با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله، فلسطین و ایران در محل مراسم تشییع حضور یافتند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و دفاع از مردم غزه و لبنان و حمایت از جبهه مقاومت سر دادند.

پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان پس از تشییع از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان در کنار یاران دیرینه‌اش حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی، سید محمد حجازی و. در خاک آرام گرفت. 

با حضور گسترده مردم و در میان شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، پیکر مطهر سرلشکر عباس نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد. این شهید بزرگوار در قطعه فرماندهان گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

سرلشکر سلامی: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: ما بر آسیب پذیری‌های دشمن مسلط هستیم، خودشان هم می‌دانند چقدر آسیب پذیر هستند، به آنها می‌گوئیم به هر نقطه‌ای تجاوز کنید دردناک به همان نقطه حمله می‌کنیم.

سردار حسین سلامی صبح امروز در آئین تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان اظهار کرد: باز هم اصفهان صاحب یک نشان افتخار جاودانه در تاریخ اسلام و ایران شد و یک صفحه درخشان از حماسه، افتخار، فضیلت بزرگ بر صفحات فضائل این استان و این شهر آسمانی که پر است از ستاره‌های پر فروغ و بی غروب سپهر شهادت، اضافه شد.

وی ادامه داد: این یک سند زیبا، محکم و مطمئن برای مردم است که هر چندگاه یکبار یک سردار بزرگ، یک قهرمان فداکار، یک اقتدا کرده به حضرت ابوالفضل العباس از سرزمین‌های دوردست بلاد اسلامی برای دفاع از اسلام، امنیت و حرکت و کرامت مسلمانان در دفاع از نوامیس مسلمین به شهادت می‌رسد و در این میدان همانند نگینی درخشان در حلقه انگشتری مردمان پر مهر و فداکار اصفهان قرار می‌گیرد و در عرش الهی بدرقه می‌شود تا در کنار شهیدان آرام گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما خاطره سردار سید محمد حجازی، حاج علی زاهدی را به یاد داریم، آنها هم از لبنان آمده بودند، امروز در دستان خود یک شهیدی سرافراز، سربلند، وفادار، فداکار، جاودان، بلند آوازه در افلاک را تشییع می‌کنیم، سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان از همین شهدا است.

 سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۰ مهر از کشف پیکر وی خبر داد.

شعار مرگ برآمریکای مردم اصفهان درآستانه مراسم تشییع شهیدنیلفروشان

مردم اصفهان در آستانه آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار