وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست-راهبرد معاصر
ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود

وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه بامداد جمعه گفت: ما در هیچ نزاعی که ممکن است با ایران پیش بیاید یا این درگیری منجر به جنگ شود، حمایت نمی‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 18
کد خبر: ۲۶۰۴۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه بامداد جمعه گفت: ما در هیچ نزاعی که ممکن است با ایران پیش بیاید یا این درگیری منجر به جنگ شود، حمایت نمی‌کنیم.

 فیدان این سخنان را در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی خصوص کشورش بیان کرده است.

وزیر امورخارجه ترکیه همچنین تصریح کرد: ما کاملا مخالف [هرگونه درگیری]هستیم و از سوی دیگر، اگر ایران به صورت قانونی از خود دفاع کند، این حق این کشور است.

وی با بیان این که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که احتمال درگیری میان ایران و اسرائیل بالاست، گفت: ترکیه و منطقه باید برای آن آماده باشند.

فیدان در پرسش به سؤالی درباره اخبار مربوط به ترور یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز گفت: هنوز هیچ تاییدیه‌ای از سوی حماس دریافت نشده و ما منتظر آن هستیم. / آناتولی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار