جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت-راهبرد معاصر
۴ نفر در آتش قاچاق سوخت در کرمان سوختند قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد لیگ برتر باشگاه‌های ایران | دوئل آلومینیوم و فولاد با نتیجه ۴ بر ۲ جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت حریق در خیابان فلسطین قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت نبیه بری: آمریکا تمایل به برقراری آتش‌بس در لبنان قبل از انتخابات دارد عکس | زن تبریزی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان طلا به مقاومت بخشید با این نوشیدنی‌ها چربی شکم خود را آب کنید فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش اسرائیل کشته شد + عکس عکس | محبوبیت کریستیانو رونالدو حتی در خانواده یحیی السنوار اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان علیرضا بیرانوند: تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم! احضار سفیر مجارستان در پی دعا‌های ضدایرانی علیه جزایر کشورمان  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق

جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت

مجمتع مسکونی سیب در محله توحید قزوین دچار آتش‌سوزی شد و این حادثه خوشبختانه فوتی نداشته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۷۲۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف اکبری درباره حادثه آتش‌سوزی مجتمع مسکونی سیب در محله توحید قزوین، اظهار داشت: در پی اعلام آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در محله توحید، نیرو‌های امدادی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه طبقه آخر این مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی شد و اطفای حریق در حال انجام است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین، افزود: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۹ دستگاه آمبولانس شناور و ۲ دستگاه موتور آمبولانس در محل حاضر هستند و در حال امدادرسانی هستند.

اکبری بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه فوتی و سوختگی شدید نبوده است و تمام مصدومانی که در این حادثه بودند، دچار مشکلات استنشاقی که از افراد ساکن در این مجتمع مسکونی و افراد آتش‌نشان بودند.

وی عنوان کرد: در این حادثه ۸ نفر از افراد عادی، ۳ نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی مصدوم هستند که به بیمارستان منتقل شدند و ۲ نفر از افراد هم رضایت انتقال به بیمارستان را ندادند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار