تصویب کلیات لایحه ساماندهی پهپادها در کمیسیون امنیت-راهبرد معاصر
بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر شد + عکس  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق دفاع وزیر کشور از انتصاب گزینه جبهه پایداری برای استانداری: اولویت من گرایش سیاسی نیست در نشست سران سه قوه چه گذشت؟ سفر پزشکیان به دعوت پوتین | دیدار با روسای جمهور چین و روسیه ظریف: به مردم خیلی بدهکاریم | مردم لایق بهتر از اینها هستند سرلشکر سلامی: شهادت سنوار، تصویرسازی‌های دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کرد پزشکیان: شهادت فرماندهان خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن

تصویب کلیات لایحه ساماندهی پهپادها در کمیسیون امنیت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب کلیات لایحه ساماندهی پرنده‌های هدایت‌پذیر از راه دور (پهپاد) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 21
کد خبر: ۲۶۰۷۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: در این جلسه درخواست 42 نفر از نمایندگان مجلس درباره اعمال ماده 234 درباره استنکاف از اجرای بند الف ماده 2 قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس بررسی شد.

 

وی توضیح داد: پس از صحبت معاون حقوقی رئیس‌جمهور و نمایندگان متقاضی، در نهایت اعضای کمیسیون به اعمال ماده 234 رای دادند. بدین ترتیب این درخواست به صحن مجلس جهت تصمیم گیری نمایندگان ارجاع شد.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از بررسی کلیات لایحه ساماندهی پرنده‌های هدایت پذیر از راه دور یا پهپاد غیرنظامی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه به پیشنهاد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

 

رضایی اضافه کرد: کلیات این لایحه با حضور مسئولان وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت راه، هواشناسی، هواپیمایی و دستگاه‌های دیگر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به اتفاق آرا و با رأی همه اعضای کمیسیون، تصویب شد و برای بررسی جزئیات 27 ماده ای آن به کمیته دفاعی کمیسیون ارسال شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده