پایان یک رفتار غلط هیجانی/ شب آرام پمپ‌بنزین‌ها-راهبرد معاصر
مدیرعامل توانیر: برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر ۱۰ برابر قیمت از مشترکان خریداری می‌شود زنگ خطر جدی برای صرافی مشهور ایرانی | هشدار بایننس درباره احتمال مسدود شدن دارایی‌های نوبیتکس! جزییات تازه از بسته حمایتی بورس قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان ۱۴۰۳ + جدول طرح فروش فوری هوندا سیویک Type R ویژه جانبازان + جدول و شرایط بانک مرکزی به بانک‌ها: تراکنش‌های غیرعادی راگزارش دهید تمام شمش‌های حراج امروز فروش رفت + قیمت خبر مهم برای وراث سهام عدالت + جزئیات طبق قانون دولت چه میزان باید مسکن بسازد؟ تداوم کاهش نرخ طلا و ارز | آرامش به بازار باز خواهد گشت آغاز عرضه خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه پس از دستور دادستان تهران سکه ۱۴۰۳ بزودی از طریق مرکز مبادله عرضه می‌شود | عرضه انبوه سکه از هفته آینده ماجرای حذف ارز ترجیحی گوشت قرمز | روند تامین ارز و کالا‌های اساسی + توضیحات وزیر کشاورزی تصمیم جدید بانک مرکزی؛ حساب صرافی‌های رمزارز مسدود می‌شود توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی به بخشنامه ممنوعیت پرواز پهپاد و ریز پرنده در کشور

پایان یک رفتار غلط هیجانی/ شب آرام پمپ‌بنزین‌ها

سخنگوی صنف جایگاهداران گفت: شب گذشته و بامداد امروز، ساعاتی عادی و به‌دور از شلوغی را در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتار غلطی که در گذشته ناشی از مراجعات هیجانی در موارد اینچنینی رخ می‌داد، تکرار نشد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران اظهار داشت: به لطف اقتدار نظامی و توانمندی نیروهای مسلح کشور در رخدادهای اخیر، مردم به این باور رسیده اند که در مسائل اینچنینی نیاز به مراجعه فوری و هیجانی به پمپ بنزین‌ها ندارند.

 

وی افزود: شب گذشته و بامداد امروز، ساعاتی عادی و به‌دور از شلوغی را در پمپ بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتار غلطی که در گذشته ناشی از مراجعات هیجانی در موارد اینچنینی رخ می‌داد، تکرار نشد.

 

سخنگوی صنف جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق 2 و همچنین اتفاق شب گذشته، عملیات روانی دشمن شکست خورد و مردم نشان دادند که آگاهانه عمل می‌کنند.

 

نواز با بیان اینکه "برآوردها از میزان مراجعه و مصرف بنزین در 24 ساعت گذشته نشان از افزایش محسوسی در تقاضای بنزین نسبت به روزهای قبل ندارد"، گفت: روال تأمین و توزیع سوخت در کشور در شرایط کاملا عادی است و جایگاه‌های عرضه سوخت نیز بدون هیچ مشکلی در مدار بهره برداری و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

وی ادامه داد: از طرف بدنه فعالان نظام توزیع سوخت در کشور، مراتب تشکر و قدردانی خود را از نیروهای مسلح سلحشور ایران اعلام می‌کنم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده