فرماندار آستارا: صدا‌های انفجار در آستارا مربوط به رزمایش است-راهبرد معاصر
تذکر استاندار تهران به مدیران در خصوص شرکت در جلسات متعدد قرارگاه قدس: تیم تروریستی عامل جنایت در گوهرکوه تفتان متلاشی شد دستگیری و هلاکت ۸ تروریست جیش‌الظلم در عملیات سپاه و فراجا یک شهروند غیرنظامی در پی حمله اسرائیل به ایران به شهادت رسید + عکس پزشکیان: پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد بررسی میزان تولید و فروش نفت برای سال آینده در کمیسیون تلفیق عملیات پهپادی مشترک سپاه و فراجا علیه تروریست‌های حادثه تفتان | هلاکت چند شرور مسلح بهمن نوری استاندار خراسان شمالی شد ارتش: شهادت پنجمین عضو ارتش در حمله اسرائیل به ایران کذب است | تعداد شهدا همچنان ۴ نفر است جزئیات جدید از ترور امام جمعه کازرون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ در کمیسیون برنامه تصویب شد عارف: متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد بازداشت تروریست حادثه خونین تفتان | کشف خودرو و تجهیزات تروریست‌ها شهادت ۲ ارتشی دیگر در حمله اسرائیل به ایران+ تصاویر و اسامی این ۲ شهید نخستین تصاویر از شهدای حمله تروریستی به گشت فراجا در تفتان + عکس

فرماندار آستارا: صدا‌های انفجار در آستارا مربوط به رزمایش است

فرماندار آستارا دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر را برگزاری مانور آمادگی نیرو‌های نظامی و رزمایش یکی از واحد‌های نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۲۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرماندار آستارا دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر را برگزاری مانور آمادگی نیرو‌های نظامی و رزمایش یکی از واحد‌های نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان عنوان کرد.

رزمایش نظامی و پدافندی یکی از واحد‌های نظامی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا از بعد از ظهر امروز ۵ آبان ماه در محدوده شهرستان آستارا آغاز شده است.

این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیرو‌های نظامی و پدافندی یکی از واحد‌های نظامی مستقر در آستارا برگزار می‌شود و در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد و صدای انفجار‌ها در این شهرستان مرزی مربوط به برگزاری رزمایش است که در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده می‌شود.

فرماندار آستارا در همین رابطه روز شنبه ۵ آبان با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی آستارا ممکن است از صدا‌های انفجار‌ها نگران شده باشند، اظهار کرد: صدا‌های شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش برای سنجش آمادگی نیرو‌های نظامی است.

محمدرضا شهاب زاده، تاکید کرد: جای نگرانی برای مردم شهرستان مرزی آستارا وجود ندارد و صدا‌های انفجار ناشی از برگزاری مرحله نهایی یک رزمایش نظامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا که سه مرز فعال زمینی، ریلی و دریایی دارد، با جمعیت ۹۷ هزار نفری در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده