اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه -راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه 

دانشگاه حضرت معصومه (س) قم با هدف حمایت از بانوان نخبه فلسطینی و لبنانی، اقدام به پذیرش و اعطای بورسیه تحصیلی به ۱۰ دانشجوی دختر از هر یک از این دو کشور کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۳۵

به گزارش راهبرد معاصر، دانشگاه حضرت معصومه (س)، با تمرکز بر توانمندسازی بانوان در فضای امن علمی و در راستای فرامین مقام معظم رهبری، امکان تحصیل رایگان برای دختران نخبه فلسطینی و لبنانی را فراهم آورده است.

دانشگاه حضرت معصومه (س) تلاش دارد با شناسایی استعداد‌های برجسته این دو کشور، فرصت‌هایی بی‌نظیر برای رشد علمی و تحصیلی بانوان فراهم کند. این اقدام با هدف ایجاد فضایی امن و دور از تهدیدات جانی برای بانوان نخبه، به ویژه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی، انجام می‌شود.

این فرصت ویژه، ضمن فراهم آوردن امکان تحصیل رایگان در دانشگاه، فضایی برای رشد و پیشرفت علمی دختران لبنانی و فلسطینی فراهم کرده است./ مهر 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده