شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی-راهبرد معاصر
انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان ارمغان یک جرم کوانتومی جدید برای عصر کوانتوم شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر خوش افزایش مستمری مددجویان از این ماه مدارس نوبت صبح و ادارات کازرون فردا تعطیل اعلام شد شرط استعفا برای شرکت در انتخابات شورا‌ها برداشته شد توقیف پرایدی که دانش آموزان را در صندوق عقب جابجا می‌کرد! فرآورده‌های حاوی تریاک باعث شفاف‌سازی پوست می‌شود؟ | توضیحات سازمان غذا و دارو بارش برف پاییزی به تهران رسید + جزئیات خبر خوش واریزی معوقات برای این گروه از معلمان آموزش و پرورش + جزئیات اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره شبکه شاد سردار رادان: قسم می‌خورم که تروریست‌ها به سزای اعمالشان برسند اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان دختر لبنانی و فلسطینی در دانشگاه حضرت معصومه  دادستانی: علیه یک سایت خبری اعلام جرم شد/ چند فعال فضای مجازی تذکر گرفتند، برای چند نفر پرونده قضایی تشکیل شد هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی | بارش باران و برف در ۴ استان

شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شناسایی و کشف شبکه پولشویی و فرار مالیاتی با ۸۰ همت گردش مالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 27
کد خبر: ۲۶۱۳۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی گفت: در حال حاضر در حال رسیدگی به یک شبکه پولشویی و فرار مالیاتی هستیم که ابعاد گسترده‌ای دارد.

وی افزود: این افراد با استفاده از اطلاعات افراد بی بضاعت و ناآگاه اقدام به تاسیس‌های شرکت‌های متعدد کاغذی کرده و با آنها اقدامات مجرمانه انجام می‌دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد:تاکنون حدود ۵۰ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی گفت: گردش مالی این شبکه، بالغ بر ۸۰ همت بوده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده