مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین

مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین سخنگوی اورژانس استان تهران از مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورامین خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۳ - 2025 January 24
کد خبر: ۲۶۹۲۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، شروین تبریزی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۸:۵۲ جمعه (۵ بهمن) مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به اورژانس اطلاع رسانی شد.

وی گفت: به سرعت عوامل اورژانس به خوابگاه دانشجویی به در خیابان کارگر پیشوا ورامین اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان تهران اضافه کرد: هنوز تعداد دانشجویان مسموم شده مشخص نیست، اما علت مسمومیت، مصرف مواد غذایی و احتمالاً تُن ماهی بوده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار