محسنی اژه‌ای: قرارداد‌های حاکمیتی نباید با تغییر دولت‌ها مخدوش شوند واتس اپ برای آی پد عرضه شد جستجوی وب برای کاربران رایگان «کلود» در دسترس قرار گرفت وزیر آموزش و پرورش: ۳۰ هزار نفر را استخدام خواهیم کرد ۷۸ درصد ردشدگان گزینش معلمان در مرحله تجدیدنظر تأیید شدند هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۳/۷؛ رگبار و رعدوبرق در ۱۵ استان پدرام مدنی جاسوس رژیم اسرائیل اعدام شد سیگار، قاتل خاموش مغز و عامل زوال عقل هشدار درباره خطرات شباهت ظاهری دارو‌ها اساسنامه مدرسه مجازی تصویب شد واکنش رئیس دانشگاه آزاد به ادعای علیرضا بیرانوند درباره پذیرش در دوره دکتری برخورد قاطع سازمان امور دانشجویان با گلوگاه‌های فساد در جذب دانشجو جهانگیر: ایران در مذاکره بر حق غنی‌سازی مُصر است / آزادی ۲ بازداشتی پرونده بندر رجایی/ تشکیل پرونده برای میرسلیم واکنش وزیر آموزش و پرورش به ماجرای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی: کذب محض است مجوز استخدام ۲۷۰۰۰ نیرو در وزارت بهداشت / جذب ۹۵۰۰ پرستار جدید

نظام نمره‌دهی مدارس برای سال ۱۴۰۴ تغییر کرد + جزئیات

 نحوه ارزشیابی و بارم‌بندی امتحانات در دوره ابتدایی و متوسطه مورد بازنگری قرار گرفت. 
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۴ - 2025 April 15
کد خبر: ۲۷۵۷۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اعلام کرد: «راهنمای عمل ارزشیابی دوره دوم متوسطه» را به‌منظور بهره‌برداری دانش‌آموزان، دبیران، مدیران و طراحان آزمون‌های نهایی در نظام آموزش و پرورش انجام شده است.
دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه با هدف معرفی استانداردها و شیوه‌های ارزشیابی، تسهیل برنامه‌ریزی درسی، پشتیبانی از طراحی آزمون‌های نهایی منطبق بر اهداف آموزشی و یادگیری در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تسهیل فرآیند ارزشیابی، بازنگری «راهنمای عمل ارزشیابی دوره دوم متوسطه» را به‌منظور بهره‌برداری دانش‌آموزان، دبیران، مدیران و طراحان آزمون‌های نهایی در نظام آموزش و پرورش برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انجام داده است.

همچنین بارم‌بندی، کارنامه، جدول اهداف و نشانه‌های تحقق دروس پایه ششم ابتدایی و بارم‌بندی دروس دوره اول متوسطه نیز برای آزمون خرداد و شهریور ۱۴۰۴ به روزرسانی و جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان و همکاران قابل دسترسی است./مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار