مشایی از کشور خارج شد؟!-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

مشایی از کشور خارج شد؟!

وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی خبر منتشر شده مبنی بر خروج موکلش از کشور را نادرست خواند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 11
کد خبر: ۲۷۶۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران عبدالله پور در رابطه با خبری مبنی بر اینکه اسفندیار رحیم مشایی از کشور خارج شده است، در حالی که از شنیدن این خبر تعجب کرده بود اظهار کرد: خیر، ایشان در مرخصی استعلاجی بودند و مادر ایشان فوت کرد. هفته گذشته در ختم شرکت کردند و دیروز نیز تهران بودند و ایشان را دیده‌ام.

 

وی افزود: قطعا اینگونه نیست، اولا ایشان کجا برود، کشور و مملکت خودش است و به چه دلیل باید برود. کسانی که این حرف را درآوردند خودشان باید به زودی بروند.

 

عبدالله پور گفت: ایشان خارج از کشور نیستند و خارج از زندان هستند و در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار