خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان دولت مشمول جریمه شد

تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان دولت مشمول جریمه شد  خردادماه به‌عنوان اولین ماه اجرای این بخشنامه با موفقیت انجام شد و روز پنج‌شنبه اول خردادماه، تمام درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی به خزانه‌داری پرداخت شد. 
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 May 25
کد خبر: ۲۷۹۰۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی بنانی مدیرکل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره واریز حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی و واریز آن در اول هر ماه، اظهار کرد: صدور بخشنامه این موضوع جهت تأکید بر حکمی است که در ضوابط اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۴ پیش‌بینی‌شده که مبتنی بر حکم قانون بودجه است.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر در راستای صحت‌سنجی و اطمینان از پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان دولت، یک سامانه بین وزارت اقتصاد، سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه‌وبودجه تهیه شده که پرداخت حقوق کارکنان را مدیریت می‌کند و علت صدور این بخشنامه، مشخص‌کردن مهلت اقدام به دستگاه‌های اجرایی، جهت اطمینان از پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان دستگاه‌ها است.

بنانی به دلایل دیگر صدور این بخشنامه اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها مطلع باشند که می‌بایست تا یکم ماه بعد، درخواست‌های مربوط به پرداخت حقوق کارکنان خود را به خزانه‌داری کل کشور برسانند و در صورت تأخیر، طبق حکم ضوابط اجرایی این پرداخت به پنجم موکول می‌شود و فاصله‌ای بین پرداخت حقوق می‌افتد.

وی در مصاحبه با رادیو افزود: خردادماه به‌عنوان اولین ماه اجرای این بخشنامه با موفقیت انجام شد و روز پنج‌شنبه اول خردادماه، تمام درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی به خزانه‌داری پرداخت شد.

مدیرکل خزانه در خصوص جریمه عدم ارسال به‌موقع درخواست تصریح کرد: باتوجه‌به حکم ضوابط اجرایی و بخشنامه، علاوه بر عدم در قرار گرفتن منابع مربوط به پرداخت حقوق تا روز پنجم به دستگاه‌ها و به‌تبع آن تعویق در پرداخت حقوق، مسئولیت‌های قانونی مربوط به پرداخت کسور و حق بیمه نیز به عهده دستگاه می‌افتد.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی جهت پرداخت به‌موقع حقوق، هیچ موقع این موضوع را مشمول زمان نمی‌کنند و پیگیر ارسال به‌موقع درخواست‌ها هستند./مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار