مجلس برای خروج از فضای کنونی طرح سه فوریتی دارد-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

مجلس برای خروج از فضای کنونی طرح سه فوریتی دارد

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی‌های رخ داده در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: مجلس شورای اسلامی در حال آماده‌سازی یک طرح سه فوریتی یا دوفوریتی در خصوص بنزین است تا این موضوع مدیریت شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 16
کد خبر: ۲۸۱۳۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجواد کولیوند گفت: مجلس شورای اسلامی در حال آماده‌سازی یک طرح سه فوریتی یا دوفوریتی در خصوص بنزین است تا این موضوع مدیریت شود.

 

کولیوند افزود: مجلس در هر حال باید دولت را مجاب کند تا به مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر توجه شود.

 

وی ادامه داد: مطمئناً فردا مجلس به یک راه حل عقلانی و منطقی برای جمع شدن کار خواهد رسید.

 

کولیوند در خصوص اتفاقاتی که امروز در برخی از شهرهای کشور و کلانشهر کرج رخ داد هم گفت: بالاخره وقتی نارضایتی‌هایی رخ می‌دهد این نارضایتی‌ها به شوارع اصلی کشیده می‌شود؛ اعتقاد من این است برای تصمیم‌گیری‌های این چنینی باید هم جوانب را در نظر گرفت و هم مردم را در جریان قرار داد؛ چون مردم شرایط کشور را درک می‌کنند و کمک خواهند کرد.

 

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در پایان گفت: در هر حال مجلس فردا یک تصمیم خوب و منطقی برای خروج از این فضا خواهد گرفت.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار