آخرین خبر از کوهنوردان ایرانی؛ احتمال سقوط از ارتفاعات قرقیزستان به خاک چین سعید مهری: خیلی پشیمانم به پرسپولیس آمدم دیدار پرسپولیس و سپاهان لغو می‌شود؟ کالاس: اروپا به راهکار دیپلماتیک درباره هسته‌ای ایران پایبند است تست هپاتیت موسی جنپو منفی اعلام شد لاریجانی: در این جنگ متوجّه شدند که ایرانی‌ها تسلیم‌بشو نیستند سقف مجاز خرید طلا اعلام شد / مالیات طلا چقدر است؟ رایزنی عراقچی با وزرای خارجه ۳ کشور اروپایی و هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا آخرین جزئیات حمله تروریستی به پلیس در ایرانشهر + فیلم علم‌الهدی: مردم در برابر تبلیغات سازش‌گرایانه هوشیار باشند قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ مرداد + جدول وحشت اسرائیلی‌ها از موشک جدید ایران خاتمی: انرژی هسته‌ای انرژی آینده جهان است / اتحاد و انسجام دستور قرآن است حذف یارانه نقدی ۱۸ میلیون نفر از شهریور / یارانه کدام دهک‌ها قطع می‌شود؟ ورود کمیته انضباطی به بیماری هپاتیت سرژ اوریه

عطش مدیران استقلال تمام شدنی نیست!

به شکل عجیبی اعصای مدیریتی باشگاه استقلال انگار بیش از کار کردن، به دنبال حصور در صدر اخبار هستند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 05
کد خبر: ۲۸۲۶۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، یکی از نشانه‌های بارز مدیریت در استقلال این روزها، میل شدید برخی مدیران به حضور دائمی در سرخط خبرهاست؛ گویی اعلام جذب بازیکن یا ورود مربی، فرصتی طلایی برای دیده‌شدن است، نه بخشی از فرآیند حرفه‌ای باشگاه‌داری. این درحالی است که در یک باشگاه حرفه‌ای، اعلام رسمی خریدها باید از کانال رسانه‌ای باشگاه و از سوی روابط عمومی انجام شود، نه از طریق استوری‌های هیأت مدیره یا توییت‌های شخصی!

علی تاجرنیا که با آوردن سخنگو تلاش کرد مسیر اطلاع‌رسانی را حرفه‌ای‌تر کند، همچنان مثل سابق خودش بیشتر از سخنگوی باشگاه در فضای مجازی فعال است؛ تا جایی که بین هواداران به طعنه «توییت‌نیا» لقب گرفته! از آن طرف، مجتبی فریدونی، عضو تازه‌وارد هیات مدیره هم با انتشار استوری، به نوعی شایعه خرید جدید استقلال یعنی رستم آشورماتوف را تایید کرد؛ در حالی‌که هنوز باشگاه اطلاعیه رسمی نداده است!

باقی مدیران هم که از مصاحبه فراری نیستند و حضوری فعال در رسانه دارند. این شتاب برای خبررسانی شخصی، نه‌تنها چهره‌ای غیرحرفه‌ای به باشگاه می‌دهد، بلکه باعث سردرگمی هواداران هم می‌شود. استقلال اگر می‌خواهد باشگاهی در کلاس بین‌المللی باشد، باید در سیاست رسانه‌ای خود تجدیدنظر جدی کند؛ هیأت مدیره جای خودنمایی رسانه‌ای نیست!/خبرورزشی

کلمات کلیدی: فوتبال استقلال
مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار