صدور بیش از ۱۹۰۰۰ روادید برای زائران افغانستانی از مرز چذابه هوش مصنوعی و توانمندسازی معلمان راهبرد اصلی آموزش و پرورش عملیات بزرگ پلیس در شاهرود؛ کشف کارگاه سیار تولید سلاح با ۱۱ هزار قالب جنگی! معاون استاندار تهران: حدود ۴۵ درصد خودرو‌های شخصی در استان فرسوده و نیازمند نوسازی هستند زنجان فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد استان همدان فردا تعطیل شد هشدار هواشناسی برای تهران/ رگبار در نیمه شمالی و وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غرب چهارمحال و بختیاری فردا تعطیل شد نحوه به‌کارگیری معلمان سوادآموزی در آموزش و پرورش اعلام شد البرز چهارشنبه تعطیل شد کرمانشاه چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های پاییز هم منابع آبی از دست‌رفته را جبران نمی‌کند هرمزگان روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تعطیل شد کردستان چهارشنبه تعطیل شد هشدار زرد هواشناسی برای آب‌های جنوب کشور استرداد متهم کلاهبرداری ۱۶۷ هزار دلاری به ایران با همکاری اینترپل

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار