کیفیت هوای تهران قابل قبول شد پیش‌بینی وضعیت هوای کشور طی ۲ روز آینده توضیح شهردار تهران درباره واقعیت لغو کنسرت همایون شجریان جزئیات افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد قیمت واکسن آنفلوانزا اعلام شد/ تزریق رایگان برای گروه‌های پرخطر شناسایی ۱۰۰۰ مدرسه سنگی در کشور/سازمان نوسازی مدارس: ۷۴۰۰ پروژه آموزشی وضعیت بحرانی دارند محدودیت‌های تردد محور‌های شمالی کشور + جزئیات  نتایج آزمون رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی ۱۴۰۴ اصلاح می‌شود تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ تا ۱۷ شهریور + جزئیات و شرایط انتخاب رشته توضیحات وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: وضعیت کشور پس از جنگ بسیار امیدبخش است و در وضعیت مطلوبی قرار داریم نتایج نهایی نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۴ اعلام شد برکناری ۲ مدیر و لغو قرارداد یک پیمانکار در شهرداری قزوین در پی حواشی اخیر برخورد با دستفروشان صدور هشدار دریایی سطح زرد در مازندران؛ شنا و صید از پنجشنبه ممنوع شد تاریخ و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۴ آخرین وضعیت جاده های شمالی / جاده چالوس یک‌طرفه شد

اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟

طبق اعلام برخی کاربران از ساعاتی پیش اینترنت شان دچار اختلال شده و شاهد قطعی هستند که در همین راستا از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت عنوان شد که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند که این امر طبیعی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 10
کد خبر: ۲۸۶۱۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، گفته شده که ساعاتی پیش سرویس دهی یکی از شرکت‌های خدماتی که در زمینه اینترنت فعالیت می‌کند، دچار اختلال‌های زیرساختی و قطع اینترنت شده و همین موضوع مشکلاتی را برای کاربران این اپراتور ایجاد کرده است.

در همین راستا برخی از مشترکان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در تماس با ایسنا اعلام کردند که اینترنتشان دچار مشکل شده و موفق به برقراری ارتباط با پشتیبانی این شرکت هم نمی‌شوند.

اما مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در گفت‌و‌گو به ایسنا در پاسخ به اختلال به وجود آمده اظهار کرد: اینترنت و زیرساخت‌های ارتباطی شرکت بدون هیچ‌گونه اختلالی در حال ارائه خدمت است.

وی افزود: بدیهی است که در گستره وسیع خدمات‌رسانی، ممکن است هر از گاهی برخی مشترکان در سرویس نهایی خود با مشکلات یا اختلالات فنی مواجه شوند. این موارد اغلب ناشی از شرایط محلی، تجهیزات کاربر یا سایر عوامل خارج از بستر اصلی شبکه است. در چنین مواقعی، بهترین و سریع‌ترین راه، ارتباط مستقیم با درگاه‌های رسمی پشتیبانی شرکت است تا همکاران متخصص ما بتوانند موضوع را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: اینترنت کاربران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده