بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ

آب در تهران جیره بندی می‌شود؟

آب در تهران جیره بندی می‌شود؟ ​سخنگوی صنعت آب گفت: ما دنبال این هستیم که با کاهنده‌ها و نصب کنتور‌های هوشمند و مدیریت فشار به طرف جیره بندی آب در تهران نرویم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 20
کد خبر: ۲۹۲۲۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب، اظهار داشت: تمهیداتی که برای تأمین آب تهران پیش‌بینی کردیم، تمهیداتی است که بر اساس سناریوی بدبینانه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ارزیایی‌های ما تا پایان آذرماه را با سناریوی بدبینانه دیده است، چرا که سازمان هواشناسی به‌ما توصیه کرده که برای پاییز پیش‌بینی‌هایش را معتبر بدانیم، نه‌اینکه برای زمستان پیش‌بینی نکرده باشد، اما سازمان هواشناسی و مراجع بین المللی هم‌رده آن اعلام می‌کنند که پیش‌بینی‌ها بیشتر از سه‌ماه نامعینی زیادی دارد.

سخنگوی صنعت آب در پاسخ به اینکه "بدبینانه‌ترین سناریو نشان می‌دهد که بارش‌های موثر را برای تهران چه زمانی داشته باشیم؟ "، گفت: بارش‌های موثر را در زمستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آنچه ما به‌دنبال آن هستیم، جلب مشارکت بیشتر شهروندان است؛ در بخش تأمین آب هرآنچه می‌توانستیم انجام داده‌ایم؛ اگر می‌خواستیم برای پروژه طالقان کاری کنیم، اگر باید برای شهرک‌ها و کانون‌های اقماری تهران و کرج کاری می‌کردیم، اگر برای استحصال آب از حجم مرده سد‌ها نیاز بود بارج و پمپی در نظر بگیریم؛ اگر بایستی شبکه‌ها را در داخل بیشتر متصل می‌کردیم و شیر‌ها و مخازن بیشتری می‌گذاشتیم، همه و همه را انجام داده‌ایم.

بزرگ‌زاده خاطرنشان کرد: اکنون مقابل دوربین خبرگزاری تسنیم اعلام می‌کنم که شهروندان محترم تهرانی، کرجی و قزوینی، الان زمان، زمان مدیریت مصرف هست و کافی است صرفه‌جویی ۲۵ تا ۳۰ درصدی در مصرف آب داشته باشیم تا بارش‌های زمستانه برسد./ تسنیم 

کلمات کلیدی: آب تهران
مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار