معرفی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت + سایت فروش سهام عدالت-راهبرد معاصر
سایت سهام عدالت

معرفی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت + سایت فروش سهام عدالت

برای فروش سهام عدالت لازم است دارندگان این سهام به سامانه سهام عدالت و سایت فروش آن مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 04
کد خبر: ۲۹۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

معرفی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت + سایت فروش سهام عدالت

به گزارش راهبرد معاصر؛ با آزادسازی سهام عدالت دارندگان آن امکان فروش و دریافت پول فروش سهام عدالت را به دست آورند. برای این منظور لازم است ابتدا به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت مراجعه کنید و پس از انتخاب روش مستقیم به سایت فروش رفته و درخواست فروش سهام عدالت را وارد کنید. در ادامه این دو سامانه سهام عدالت را اجمالا توضیح می دهیم.

 

سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت

samanese.ir

سامانه فروش سهام عدالت

sahamedalat.ir

 


سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت/ samanese.ir

سایت samanese.ir سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت است که به سازمان خصوصی سازی تعلق دارد و افراد از طریق آن می توانند علاوه بر مشاهده و استعلام وضعیت سهام عدالتشان نسبت به تعیین روش آزادسازی آن اقدام کنند.

 

سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت/ samanese.ir

 

پس از وزود به سامانه سهام عدالت در بخش آزادسازی شما دو گزینه دارید. یکی انتخال روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت و دیگری روش غیر مستقیم. 

 

در روش مستقیم سهام داری مدیریت سهامتان به دست خودتان می افتد و هر زمان تصمیم بگیرید می توانید آن را بفروشید. اما در روش غیر مستقیم آزادسازی سهام عدالت مدیریت سهام عدالت به دست شرکت های استانی سرمایه گذاری سهام عدالت می افتد و شما تا اطلاع ثانوی امکان فروش آن را ندارید.

 

 

سامانه فروش سهام عدالت/ sahamedalat.ir

پس از انتخاب روش سهام داری مستقیم در سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت، حالا می توانید برای فروش سهام خود اقدام کنید. روش های مختلفی برای فروش سهام عدالت طی روزهای گذشته اجرا شده که شامل فروش سهام عدالت در بورس، فروش سهام عدالت در بانک و فروش سهام عدالت در سایت sahamedalat.ir است.

 

سامانه فروش سهام عدالت/ sahamedalat.ir

 

sahamedalat,ir سامانه فروش سهام عدالت است که توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی راه اندازی شده است و افراد در این سایت می توانند سهام عدالت و ارزش آن را به تفیکیک شرکت ها ببینند و هر کدام را که خواستند بفروشند.

 

فروش سهام عدالت از طریق سایت sahamedalat.ir سریعترین روش است و مزیت هایی بر سایر روش ها دارد از جمله اینکه خودتان تصمیم می گیرید کدام بخش از سهامتان فروخته شود و یه میزان را نگه دارید. همچنین در سریعترین زمان ممکن امکان فروش و دریافت پول سهام عدالت را دارید.

 

 


فروش انلاین سهام عدالت ممکن است؟

با توجه به گستردگی سهامداران و رقم بالای سهام عدالت فروش آنلاین و عرضه یکباره سهم ها در بازار بورس باعث ریزش شدید بازار و فرار سرمایه های جدید الورد به بازار خواهد شد که دولت نمی خواهد چنین اتفاقی بیفتند و حالا حالاها برای بازار سرمایه برنامه دارد.

 

به همین دلیل فروش انلاین را که قرار بود در مدت کوتاهی فعال کند به تعویق انداخته و دارندگان سهام عدالت امکان فروش انلاین لحظه ای سهام خود در بازار بورس را ندارند و باید از طریق بانک، کارگزاری ها و یا سایت فروش سهام عدالت اقدام کنند. 

 

امکان فروش انلاین در آینده مهیا خواهد شد و کسانی که سهامشان را نگه می دارند بعدها شاهد نشستن شرکت های بورسی سهام عدالت در سبد سهامشان خواهند بود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلثوم خوراهه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
چرا سهام من واریز نمیکند
تحلیل های برگزیده