«دونالد ترامپ» دست به دامان دیوان عالی آمریکا شد-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

«دونالد ترامپ» دست به دامان دیوان عالی آمریکا شد

رئیس جمهور آمریکا از دیوان عالی این کشور خواست تا از دسترسی هیأت تحت ریاست حزب دموکرات به اطلاعات مربوط به سوابق مالی وی جلوگیری کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 06
کد خبر: ۲۹۹۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از آنکه دادگاه استیناف بخش کلمبیا روز سیزدهم نوامبر سال جاری اعلام کرد که در رأی صادره خود- مورخ ماه اکتبر- تجدیدنظر نخواهد کرد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دست به دامان دیوان عالی این کشور شد.

 

گفتنی است که در رأی صادره، دادگاه استیناف از اختیار و صلاحیت کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا برای دریافت سوابق مالی ترامپ از شرکت «مازارس ال ال پی»- شرکت حسابرسی ترامپ- حمایت کرده بود.

 

اما دیوان عالی آمریکا روز بیست و پنجم نوامبر اجرای حکم ماه اکتبر دادگاه استیناف را به تعویق انداخت و به ترامپ تا روز پنج شنبه مهلت داد که دادخواست استیناف خود را ارائه دهد.

 

شایان ذکر است که پرونده مزبور نمایانگر جنگ قدرت میان مقام ریاست جمهوری و کنگره در دیوان عالی آمریکا است.

 

به ادعای وکلای مدافع ترامپ، «این نخستین بار است که کنگره آمریکا خواستار دریافت سوابق شخصی رئیس جمهور وقت آمریکا می شود».

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده