افزایش قابلتوجه غلظت آلایندهها در شهرقدس/ گروههای حساس از تردد غیرضروری پرهیز کنند
فرماندار شهرقدس با استناد به دادههای ایستگاههای سنجش آلودگی هوا، از افزایش قابلتوجه غلظت آلایندهها خبر داد. 
به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا فاتحینژاد، بعد از ظهر یکشنبه، با استناد به دادههای ایستگاههای سنجش آلودگی هوا، از افزایش قابلتوجه غلظت آلایندهها خبر داد و افزود: این وضعیت میتواند بهویژه برای سالمندان، کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و تنفسی خطرناک باشد.
وی ادامه داد: شهروندان تا حد امکان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و در صورت ضرورت خروج از منزل، استفاده از ماسکهای دارای تأییدیه وزارت بهداشت الزامی است.
بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، پایش مستمر کیفیت هوا ادامه دارد و تغییرات شاخصهای آلودگی بهطور رسمی اطلاعرسانی خواهد شد./ مهر