تیم فوتبال زنان در مسیر بازگشت به ایران

تیم فوتبال زنان در مسیر بازگشت به ایران بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان کشورمان از شهر میزبان جام ملت‌های آسیا خارج شد و دقایقی پیش به سیدنی رسید. 
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ - 2026 March 10
کد خبر: ۳۰۳۶۸۵

به گزارش راهبردمعاصر، تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که برای شرکت در جام ملت‌های آسیا به استرالیا سفر کرده بود از شهر گلدکوست میزبان مسابقات برای بازگشت به ایران خارج شد.

بعد از چند روز پرحاشیه، تیم ملی دقایقی پیش به سیدنی رسیده و خبرها حاکی از این است که آنها پرواز بین‌المللی برای بازگشت به ایران را ازدست‌داده‌اند و باید فعلاً منتظر باشند. پیگیری از مسئولان تیم همچنان ادامه دارد.

 ۵ بازیکن تیم ملی دیروز هتل را ترک کرده و درخواست پناهندگی دادند. شایعاتی در خصوص جدایی یکی دو عضو دیگر هم به گوش می‌رسد که هنوز مسئولان تیم آن را تأیید نکرده‌اند./فارس

کلمات کلیدی: تیم فوتبال
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار