سردار موسوی: بزودی اهداف باارزش دیگری شکار میکنیم
سردار موسوی نوشت: بزودی اهداف باارزش دیگری شکار میکنیم. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار مجید موسوی فرمانده هوافضای سپاه در توئیتی نوشت: فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفاتگیری از امریکا در منطقه ادامه دارد.
با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، امریکا چارهای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد.
این را لاشه آواکسها، سوخترسانها و سولههای تخریبشده آمریکایی میگوید. بزودی اهداف باارزش دیگری به این فهرست افزوده میشود.