رئیس روساتم: آخرین مرحله جابجایی کارکنان نیروگاه بوشهر آغاز شد؛ تنها ۲۰ نفر در این تأسیسات باقی ماندهاند
رئیس شرکت روساتم امروز دوشنبه گفت: صبح امروز آخرین مرحله جابجایی کارکنان نیروگاه بوشهر آغاز شد؛ ۱۰۸ نفر این نیروگاه را ترک کردند و هم اکنون ۲۰ نفر در این تأسیسات باقی ماندهاند. 
به گزارش راهبرد معاصر، رئیس روس اتم اعلام کرد که ۲۰ نفر از کارکنان روسی نیروگاه اتمی بوشهر هنوز حضور دارند.
الکسی لیخاچف، رئیس شرکت "روساتم" امروز دوشنبه گفت: صبح امروز آخرین مرحله جابجایی کارکنان نیروگاه بوشهر آغاز شد؛ ۱۰۸ نفر این نیروگاه را ترک کردند و هم اکنون ۲۰ نفر در این تأسیسات باقی ماندهاند.
وی افزود: پوتین در جریان آخرین تغییرات مربوط به کارکنان نیروگاه هستهای بوشهر قرار گرفت./ تسنیم