کنست رژیم صهیونیستی منحل شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کنست رژیم صهیونیستی منحل شد

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد پنج شنبه از انحلال رسمی کنست (پارلمان) این رژیم خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 12
کد خبر: ۳۰۵۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه خبری المیادین بامداد پنج شنبه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از انحلال کنست (پارلمان) این رژیم خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، کنست رژیم صهیونیستی انحلال خود را اعلام کرد و برگزاری سومین انتخابات در طول یک سال گذشته را خواستار شد.

 

این اقدام پس از آن انجام شد که «بنی گانتز» رییس حزب آبی- سفید نیز نتوانست همانند «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود کابینه رژیم صهیونیستی را در مهلت ۲۸ روزه تشکیل دهد و رئیس این رژیم انتخاب فرد مورد نظر را به کنست واگذار کرد.

 

گفتنی است، درحال حاضر بحران شدیدی در عرصه سیاسی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی در جریان است به طوری که این رژیم مجبور به اتخاذ تصمیم برگزاری سومین انتخابات در طول کمتر از یک سال شده است.

 

«بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد: از آنجائیکه نتانیاهو تمایل داشت با در اختیار گرفتن اکثریت پارلمان بعدی، مصونیت از محکومیت قضایی را برای خود به دست بیاورد، اسرائیل را به سومین انتخابات در عرض یک سال کشاند.

 

رئیس ائتلاف آبی‌ و سفید رژیم صهیونیستی در این خصوص ادامه داد: ما باید با آن مخالفت کنیم... هیچ مجالی برای مصونیت وجود ندارد و قانون مصونیت در اسرائیل باید به‌روز رسانی شده و در زمینه ای که نیاز آن است استفاده شود.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده